jeg har aldrig fået det til at virke!
Fra : Martin Krahn

Dato : 08-09-01 22:42

Min hp skulle gerne samles på midten som Jubii.... men hvordan får jeg det
hele centreret?
min HP http://home1.stofanet.dk/krahn/??
Jeg ved godt dette spørgsmål har været der 1000 gange før men jeg har aldrig
fået det til at virke.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-09-01 23:03

Sat, 8 Sep 2001 23:42:25 +0200, skrev "Martin Krahn"
<krahn@mail1.stofanet.dk>:

>Min hp skulle gerne samles på midten som Jubii.... men hvordan får jeg det
>hele centreret?

Læg hele indholdet ind i en tabel med en bredde på ca. 750px,
hvis det skal passe til 800*600 og centrer tabellen.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Gevaldi

Dato : 09-09-01 10:25

"Martin Krahn" <krahn@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> min HP http://home1.stofanet.dk/krahn/??
> Jeg ved godt dette spørgsmål har været der 1000 gange før men jeg har

Det gør du ved at oprette en table bestående af f.eks. tre columns hvor
du så bruger de to yderste som margin og indsætter din text i den
midterste.

--
Hilsen Gevaldi (som også bor i 8700)

Det er ofte lettere at få tilgivelse end tilladelse.

Rygere er i mindretal og mindretal bør man tage hensyn til.