Trehjulet knallert / scooter
Fra : Anneli

Dato : 08-09-01 21:35

Hej gruppe!

Har I nogle erfaringer, links osv. til trehjulede knallerter / scootere med
eller uden lad? Hvad koster sådan nogle ca. og hvem forhandler dem?

--
Stor hilsen Anneli :0)
Suzuki LS650 Savage

Fra : Thomas

Dato : 08-09-01 21:39

"Anneli" <anneli_jensen@yahoo.dk> wrote in message
> Hej gruppe!
>
> Har I nogle erfaringer, links osv. til trehjulede knallerter / scootere
med
> eller uden lad? Hvad koster sådan nogle ca. og hvem forhandler dem?

Jeg har ingen erfaringer om dem. Jeg har set et par stykker de ser da ganske
udemærket ud.

men faldt over et link i ide nyt http://www.mediconord.dk det er ikke meget
info men et link er der.

mvh. Thomas

Fra : Anneli

Dato : 08-09-01 22:33

"Thomas" <tb_aalborg@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> men faldt over et link i ide nyt http://www.mediconord.dk det er >ikke
meget
> info men et link er der.

Takker, men øhhh....jeg tænkte nu ikke lige på handicaphjælpemidler ;0) Jeg
har set en sølvgrå een på EU-plade. Er der andre der kan hjælpe? :0)

--
Stor hilsen Anneli
Suzuki LS 650 Savage

Fra : Kurt Larsen \(melkes~

Dato : 08-09-01 22:40

> [...]
Jeg
> har set en sølvgrå een på EU-plade. Er der andre der kan hjælpe? :0)

Hvis det er Scootcars, Ape eller Simson Albatros så kig på
www.scootcarkbh.dk

Fra : Anneli

Dato : 08-09-01 23:03

"Kurt Larsen (melkesjasker)" <melkesjasker@ishoejby.dk> skrev i en
meddelelse news:9ne37n$bir$1@sunsite.dk...

> Hvis det er Scootcars, Ape eller Simson Albatros så kig på
> www.scootcarkbh.dk

He he, den der Ape er ikke så tosset! Jeg forestillede mig nu mere en
45-scooter med eller uden lad, uden tag eller bøjler, hvor man sidder som på
en alm. scooter og så bare med tre hjul. Allerhelst en 4-takter, men det er
vist at være for krævende ;0) Og så lykkedes det mig efter tre indlæg at
præcisere mit ønske ;0) Og måske er det også bare en tosset idé.......

--
Stor hilsen Anneli
Suzuki LS 650 Savage

Fra : Gundersen

Dato : 08-09-01 23:45

Hej

Jeg har lige set en anonce i IDE nyt, tror jeg det var.
Det var en Derbi Atlantis 30' scooter, der er bygget om, så den har 3 hjul!
Prisen kender jeg ikke i 3 hjulet udgave, men ellers koster den 14000,-

Jeg har også set et par PGO Big Max 45'ere som 3 hjulede!

Jeg under søger det lige!

Mvh Emil

--
www.ScooterZone.dk

Fra : RpR

Dato : 09-09-01 00:18

> Jeg har også set et par PGO Big Max 45'ere som 3 hjulede!
>
> Jeg under søger det lige!

Yep, de kan bestilles som special modeller med 3 hjul, aner dog ikke prisen.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Elbarto

Dato : 11-09-01 01:47

Mini-motor i Kolding sælger dem/laver dem
den koster den nette sum af 30.000kr og er afløseren
for den gamle 3 hjulet puch et eller andet (spasserjeep)

Fra : Bobby

Dato : 09-09-01 10:20

Tjaeh, jeg så en PGO T-rex med tre hjul på Valbylanggade forleden... Men jeg
aner intet om den.

Mvh.
Bobby

Fra : jabbe

Dato : 09-09-01 10:13

der er en der forhandler Vespa Piaggo for enden af Søborg hovedgade, men det
er den med en kasse bag på....
Fedt nok lavet det er bare bittert at den er forlille og jeg er for stor..:(

Jabbe

Fra : Anneli

Dato : 09-09-01 20:52

Tusind tak for alle svarene! :0)
Hvis nogen ligger inde med et link bliver jeg også rigtig glad :0)

Stor hilsen Anneli :0)
Suzuki LS650 Savage
Jawa m. velorex
Honda Wallaroo