Billigt til Indien
Fra : Torben Abildgaard

Dato : 08-09-01 19:52

Jeg skal holde jul med familien i Indien, men har endnu ikke
fundet billige rejser derned.

Jeg må gøre noget forkert. Hvor skal jeg søge -
rejsesøgemaskine eller bare durk hen til Lot, Aeroflot og
hvad de nu hedder?

--

[OO]
<>' vh/Torben

Fra : John K

Dato : 08-09-01 21:01

> [...]
> fundet billige rejser derned.
>
> Jeg må gøre noget forkert. Hvor skal jeg søge -
> rejsesøgemaskine eller bare durk hen til Lot, Aeroflot og

Aeroflot skulle efter sigende været blandt de absolut billigste, og servicen
er også OK.

Prøv evt. at kontakte Airrep Scandinavia på 33 14 35 38 - der fik jeg en
virkelig finservice da jeg skulle til Rusland med Aeroflot, og endda til en
langt billigere pris end hvis jeg bookede direkte hos Aeroflot.

Mvh

John K

Fra : PC

Dato : 08-09-01 23:44

Aeroflot er formentlig billigst, køb billetterne direkte hos Aeroflot i
Vester Farimagsgade.
Ellers er mr-ticket.com altid et godt sted at tjekke for billigste
flypriser, da de mig bekendt har alle flyselskaber i deres database.
PC

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 10-09-01 15:13

Kontakt Jysk Rejsebureau. Det er billigst og nemmest.

Kennet
Torben Abildgaard <pialykke@get2net.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:3b9a6872$0$343$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Emil Jelstrup

Dato : 11-09-01 16:44

Torben Abildgaard wrote:

> [...]
> fundet billige rejser derned.
>
> Jeg må gøre noget forkert. Hvor skal jeg søge -
> rejsesøgemaskine eller bare durk hen til Lot, Aeroflot og

LOT er efterhåndet blevet et rimelig dyrt vestligt flyselskab...

Jeg er rimelig sikker på, at Aeroflot er billigst. Du kan prøve at kigge
http://www.aeroflot.com, http://www.aeroflot.ru og
http://www.aeroflot.se.

//Emil Jelstrup