RRN Promotion et KÆMPE hit!!!!!
Fra : Per Pedersen

Dato : 08-09-01 19:09

Uhadada........ er vist det rette ord der bør sigees efter at RRN i
samarbejde med RRHerning afholdte Road Racing PR-arrangement i Løgstør.

En optælling af de folk der nåede at komme ud at prøve en 80 eller 125 racer
siger omkring 80 personer!!!!!!! Det var nok lige en del mere end vi havde
regnet med og det gik da også i den grad ud over vores planlægning som
ellers var på plads inden vi gik igang. Kvart over 08.00 var den så bustet
da der inden for den første halve time var omkring 40 personer der skulle
skrives på kølisten. Sådan et run havde vi ikke ventet. En spurgte om vi
havde en plan og om vi havde en back-up plan hvis den første gik i ged. Og
det havde vi ikke, for det er kun tøsedrenge der tager back-up.

En stor tak skal lyde til dem der fik dette succesrige arrangement på benene
og lige så meget tak til alle dem der mødte op. Vi ved at der var en del der
ikke nåede at komme ud og prøve da tilladelsen til at køre på banen om
lørdagen ikke rækker længere end til kl 14.00. Vi håber dog ikke at der er
nogen der fik en dårlig oplevelse på trods af at de ikke nåede at komme ud
og prøve. Vi blev taget på sengen med alle de besøgende og må konstatere at
det gik langt ud over vores forventninger.

Og til jer der ikke nåede det i dag så meld jer ind i RRN og støt op om det
arbejde der gøres for at få RR-sporten frem i nordjylland.

Med Racende Venlig Hilsen

Road Racing Nord
Formand, Per Pedersen
Næstformand, Mads Lund
Kasserer, Brian Lund
Bestyrelesemedlem, Mikkel Christensen
Bestyrelesemedlem, Steen d. Pedersen
og alle de andre der holder hjulene igang i Road Racing Nord

Fra : Michael K.S.

Dato : 08-09-01 19:35

On Sat, 8 Sep 2001 20:08:51 +0200, "Per Pedersen" <per_p@wanadoo.dk>
wrote:

> [...]
>
>En optælling af de folk der nåede at komme ud at prøve en 80 eller 125 racer

Te'løkke mæ den store succes,lidt interessant for mig personlig og som
du ikke nævner,er hvilke tilbagemeldinger i fik m.h.t. i hvilken grad
folk blev bidt af det og kunne tænkes at få licens ?

-M

Fra : Uffe Overgaard Koch

Dato : 09-09-01 06:10

Per Pedersen wrote:
> Og til jer der ikke nåede det i dag så meld jer ind i RRN og støt op om
> det arbejde der gøres for at få RR-sporten frem i nordjylland.
Det var fedt at prøve lidt race, og jeg kunne godt tænke mig at begynde at
race. Jeg tror dog ikke at jeg får råd til en Racer (og trailer, og en bil,
og en læderdragt, og en ok hjelm...) det første års tid, men hvis man kan
starte lidt som hang-around, eller noget.

Igen: fedt arrangement, og tusind tak for en fed dag.
--
/uffe
gsf600

Fra : Tommy

Dato : 09-09-01 03:10

Per, Mads, Mikkel etc...... TAK!

Ikke fordi jeg fik kørt så pokkers meget. MC´en var jo lånt ud hele tiden. Men
det at en dem som prøvede min super racer allerede har besluttet at købe, og
faktisk har købt idag efter race, betyder sjovere løb og udvidet interesse for
RR sporten.

Af dem som prøvede min MC stod 4 stk klar til at investere, hvis det rigtige
kunne findes, efter arrangementet, hvilket må betyde at i har ramt rigtigt.

Som kredit til jeres fine initeritiv vil jeg gerne melde mig ind i RRN (Selvom
jeg allerede er i RRH) hvordan gør jeg det?

Tommy

Per Pedersen skriver:

Fra : Mads Lund

Dato : 10-09-01 08:50

> Som kredit til jeres fine initeritiv vil jeg gerne melde mig ind i RRN
(Selvom
> jeg allerede er i RRH) hvordan gør jeg det?

Jeg sender dig lige en mail med vores konto nr, og får dig skrevet på
medlemslisten (jeg skal lige bruge lidt infor med navn, add. osv.

MAds Lund
RS125RR

Fra : james

Dato : 09-09-01 10:15

Jeg var én af dem som ikke kom ud at køre, men turen frem og tilbage; og selve
arrangementet var lige det: et KÆMPE hit! Med al den interesse, kan det blive
til andet end success for RRN????

Tillykke!

> [...]

> og prøve. Vi blev taget på sengen med alle de besøgende og må konstatere at
> det gik langt ud over vores forventninger.

I klarte det alligevel....I så også noget overrasket ud...

> Og til jer der ikke nåede det i dag så meld jer ind i RRN og støt op om det
> arbejde der gøres for at få RR-sporten frem i nordjylland.

Det er ellers en mægtig fin bane. Vi afholdte DMC kursus på samme bane sidste
år....men hvad siger baneejere....får I lov at benytte den noget mere? De andre
som kørte afsted ca samtidig med mig, følgte anmodningen om at tænke på
naboerne...så jeg håber på at I ikke får klager, bare gode reaktioner.

-james

Fra : Armand

Dato : 09-09-01 12:35

Per Pedersen <per_p@wanadoo.dk> skrev i en
> Uhadada........ er vist det rette ord der bør sigees efter at RRN i
> samarbejde med RRHerning afholdte Road Racing PR-arrangement i
> Løgstør.

Rart at kunne erfare at du har fået såvel pulsen ned, som røgen ud af
ørene

Succes er en skam at ærgre sig over; men der vár sgu' run på!

P.T.-tilbagemeldinger:
Den af mine medbragte 80'er-knægte der nåede at prøve en 125'er, har
fået sin fremtidige hverdag totalt ødelagt!
Ikke p.g.a. styrt og invaliditet; men p.g.a. af umuligheden i hans
absolutte ønske om en 125'er i garagen

Tak for muligheden for at komme ud med knægtene!

--
Armand.
(der herved fik yderligere et D.F.M.-navn på nethinden)

Fra : Søren Hansen

Dato : 09-09-01 18:05

Hvis man ønsker at sætte antallet af besøgende som et success kriterie, er
jeg enig i at arrangementet var en success. Men ønsker at give de besøgende
mulighed for at opleve hvad roadracing egentlig omhandler, skal vi nok lede
efter mere negativ ladede superlativer.

Jeg var tilstede i 1½-2 timer og oplevede max. 15 personer, der fik
oplevelsen af teste rr på 125ccm maskiner. Det er derfor lidt en gåde at
hele 80 mennesker kom ud at køre.

Faktisk stod motorcyklerne mest i pit, fremfor at køre på banen. Jeg har
ikke tidligere set mere kaos, end når arrangørerne forsøgte at 'hidkalde' og
'påklæde' de heldige personer der kunne prøve en tur rundt på banen.

Generelt set et fantastisk godt initiativ, blot meget skidt arrangeret.

/Søren

Fra : Frank

Dato : 09-09-01 19:26

Jeg er både enig og samtidig lidt bange for at dræbe det gode
initiativ.....

Kaos som følge af den store interesse var udpræget.....

Vi var der klokken 09:45 og blev skrevet op på en køliste som der desværre
var 2 af og vores liste tog man så til sidst

Efter en god time havde kun 8 kører været ude på banen og da vi nærmede os
frokost forhørte vi os om hvor på listen vi var og en pronose sagde 1 time
til halvanden. Da vi så 20 min. efter skovle en kold Løgstør pizza i os blev
vi faktisk råbt op og missede derfor vores chance....

Jeg må indrømme at jeg var en af dem som blæste "dyret" af på vej ud af
Løgstør - Hold kæft hvor var jeg sur - Nå men jeg håber på et nyt og
planlagt arrengement da jeg selv er en potentiel Aprillia ejer.....

Damn hvor var jeg træt af at nedpriortere familien for at køre til Løgstør i
regnvejr og spille kold pizza

/Frank

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 09-09-01 21:11

Jeg var der kl 9.00 og kom ud af køre i "første" omgang.....
jeg har kun at sige DET VAR FOR FEDT !!!!!

Hvis der bliver lavet så man kan træne i Løgstør så er jeg køber til en
125'er.

Det er så meget federe end at køre på offenligvej....
men hvad koster det ca. om året ?
mc'en koster jo fra ca. 8.000 til 30.000 men hvad med reperationer på et
sådan dyr ?
hvor tit skal der fx. skiftes stempler ?
Bremserne må jo også slides hurtigt ?
dæk pr. år ?

Hilsen
Lars Bisgaard, der takker arrangørene for et FEDT arrangement..... I kunne
jo ikke vide at der kom SÅ mange ....

ps. nogle der væltede på lånte cykler ???

Fra : Tommy

Dato : 09-09-01 23:40

Bremseklodser for hver 4-5 kørsel/træning
Dæk ca. 2-3 gange / år hvis du kører hver gang (Pris. ca. 2000,-/sæt)
Stempel or ringe, ca. en gang / år

Dertil benzin, olie + div. sliddele (Helt gratis er det altså ikke)

Tommy

Lars Bisgaard skriver:

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 10-09-01 07:18

Lars Bisgaard <lcb@NOSPAMworldonline.dk> wrote in article
<U0Qm7.5763$9V5.315706@news000.worldonline.dk>...

> ps. nogle der væltede på lånte cykler ???

Nej, det klarede vi selv...

Mads legede tunnelboremaskine, men fandt ud af at hans hjelm ikke duede som
skær.
Anders Rude fandt ud af at fuld nedlægning og maks rulle kun virker på
asfalt - ikke græs.
Og undertegnede fandt ud af at high-sidere gør ondt, selv når man lander på
græsset.

Jeg har stadig det ondeste hold i nakken og mine ben virker kun halvdelden
af tiden

--
Mikkel (wasted)
#54 (ditto)

Fra : Claus Rittig

Dato : 09-09-01 21:28

"Frank" <frankwodstrup@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er både enig og samtidig lidt bange for at dræbe det gode
> initiativ.....

Det forstår jeg godt.

> Kaos som følge af den store interesse var udpræget.....

Pr fremstødet i Støvring var nok hvad RRN folkene havde i baghovedet, og 150
fremmødte var IKKE hvad de havde forberedt sig på!
De er ikke en stor organisation med penge og mandskab i ryggen som kan
håndtere den slags, de er en lille flok privatpersoner som "gratis" låner
deres udstyr og racere ud til vildtfremmede mennesker og selv skal arrangere
det hele i deres fritid sammen med alle de andre sysler de bruger deres tid
på.
(Når jeg har sat "gratis" i anførselstegn er det fordi alle der kører race
ved, at det IKKE er gratis at høvle rundt på bane for fuld skrue, det koster
altid sliddele og der er en ikke uvæsentlig risiko for større skader.)

> Vi var der klokken 09:45 og blev skrevet op på en køliste som der desværre
> var 2 af og vores liste tog man så til sidst

Tjah. Der gik vist panik i dem.

> Jeg må indrømme at jeg var en af dem som blæste "dyret" af på vej ud af
> Løgstør - Hold kæft hvor var jeg sur - Nå men jeg håber på et nyt og
> planlagt arrengement da jeg selv er en potentiel Aprillia ejer.....

Det bør du måske sætte dig lidt ned og tænke over. Arrangementet FIK nemlig
støjklager, har jeg hørt. Ikke over racerne, men over de motorcykler som
kørte til/fra arrangementet.
Helt generelt kan man sige om motorcykelsport i Danmark, at det jævnt ofte
ikke er racerkørerne der forringer mulighederne for at udøve sporten, men de
"racerkørere" som i forbindelse med arrangementerne får lyst til at
demonstrere deres egne evner og larmepotter.
Dette er ikke ment som en reprimande, men som en tanke-vækker.

Rittig

Fra : origo@earthling.net

Dato : 09-09-01 21:51

"Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> wrote in message
> [...]
> demonstrere deres egne evner og larmepotter.
> Dette er ikke ment som en reprimande, men som en tanke-vækker.

Det er ikke kun i Danmark. Ved Nürburgring, kommer en rekke mennesker for å
se på når folk kjører i weekenden. Felles for alt for mange, er at de ikke
kan/vil/tør kjøre på Ringen selv, men gjerne vil vise seg litt på vei til og
fra parkeringsplassene. Vei B257, som er en av hovedveiene i området, har
flere dødsuhell med motorsyklister enn hva tilfellet er inne på selve
banen!! Naboer klager over støyen - fra motorsykler som kommer igjennom
landsbyene for full utblesning - alt dette mens det finnes alle tiders
mulighet for å fyre den av under vesentlig tryggere forhold inne på banen.

JS

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 09-09-01 21:56

øhh.... nu kunne det jo godt se ud som om at denne posting er til mig....
men det var altså ikke mig der kørte røddent ud af Løgstør !

hilsen
Lars Bisgaard

Fra : Tommy

Dato : 09-09-01 23:49

Ikke nogen hemlighed at det første der gik gennem mit hoved da flere ankom som
dragracers fra rundkørslen i Løgstør, og netop var en del af problemet med
støjen, var at de ihvertfald ikke skulle ud at køre på min priller. Hvis ønsket
om "show-off" på landevejen foran banens tilskurere var så brændende, hvordan
skulle det så ikke gå på banen.

Dog skal siges at jeg syntes at langt de fleste p.t.-kørere behandlede
maskinellet med den fornødne respekt. Vi betaler jo selv for eventuelle skader.
Alle der lånte min kørte fornuftigt.

Oftest er det jo også sådan at dem som ankommer på netop denne måde, ikke vil ud
og prøve af frygt for at blive til moro for publikum.

Hvis bare alle kørte nogt ræs som dette eller lign. var der nok ikke så mange
med disse uheldige tendenser. Ved fra mig selv at når jeg kører hjem fra træning
kører jeg som en bedstemor, har ganske enkelt fået fart nok.

Tommy

Claus Rittig skriver:

Fra : Frank

Dato : 10-09-01 08:09

> [...]
> demonstrere deres egne evner og larmepotter.
> Dette er ikke ment som en reprimande, men som en tanke-vækker.

Nu var der ikke specielt mange civile motorcykler på parkeringspladsen så
jeg er 100 % sikker på at støjklagen kom fra den indskrænkede
bondemandslignende fisker-pong der stod og truede alle 2 hjuler som kom
forbi hans lille univers. Helt ubegrundet....

Selv da vi kørte til Løgstør by efter pizza stod han (begge veje) og truede
selvom vi kom med kold motor og halv choker. Jeg er sikker på hans far stod
der for 50 år siden og truede af lastbilerne som byggede Løgstør Rør - Og
hans farfar stod der sikkert endnu tidligere og truede af hestvogne...Jeg
hader den slags gamle idioter og deres landsbyer.

Nå men sjovt nok 10-15 min efter vi havde passeret klovnen var der ringet
støjklage til arrangementet.

"Dette er ikke ment som en reprimande...." Nå ! Du er sgu da heller ikke
berettiget til at gi en hvis du tror det......Bare en "tanke-vækker". Jeg er
ikke lige i humør til moral-prædiker

/Frank (den politiske ukorrekte)

Fra : Tommy

Dato : 09-09-01 23:53

Hånden på hjertet, så kom der nok også mange der vidste 100% sikkert at de
aldrig gad investere i en racer, men brugte dagen som en gratis dag i en
actionpark. Derfor det ekstreme fremmøde.

Men vi træner jo i Herning hver tirsdag (Forhåbentligt også snart i nordjylland
en gang ugentligt) og de fleste er nu til at tale med hvis man inderligt ønsker
at prøve.

Tommy

Frank skriver:

Fra : Mads Lund

Dato : 10-09-01 13:43

> Kaos som følge af den store interesse var udpræget.....

Vi er helt enige.

> Vi var der klokken 09:45 og blev skrevet op på en køliste som der desværre
> var 2 af og vores liste tog man så til sidst

Tja kl 9.45 var der skrevet ca 40 personer op på listen.

Arrangementet var både et PR og et træningsarrangement. Og det kan næsten
ikke laves anderledes, da RR klubberne jo ikke lige har 10 cykler til at stå
til at lave pr arbejde med. Og for at få kørerne op på banen, skal de jo
lige som have lov at køre lidt selv. Så udgangspunktet var at det blev en
50/50 deal, hvor der var 50% træning og 50% PR kørsel. OG når vi så igen
deler med 2 (125 og 80ccm) så når vi ned på 1/4 tid til 125PR. Så er der
lige pausen til svingfolk og træningsleder (de frivillige) sammenmed
changeover tid ialt ca 20% af tiden. Med en total tid på 5 timer på banen,
trækker vi en time fra til pauser olign. så er vi nede på 4 timer, hvoraf
25% var afsat til 125PR = 1 times effektiv kørsel. Denne time var plankalg
til 4 sessioner og vi havde regnet med af have 5-7 cykler = ialt 20 til 30
personer kunne komme ud at prøve.
Når så der møder over 80 personer op der gerne vil ud og prøve så skal det
næsten blive noget kaos. Vi kunne selvfølgeligt have holdt fast i den
oprindelige plan og have afvist alle efter kl 10. Men istedet skar vi ned på
prøvetiden og antallet af 80 og 125 træninger (Tak for forståelsen fra de
etablerede kører som lånte deres grej ud !!!) og lavede flere PT pas.
Samtidigt var vi ca 10 personer (vi er jo en lille klub endnu) til at
afholde arrangementet, hvoraf 5 skulle passe flagposter, så var der 5
tilbage til alt det organisatoriske. At jeg så smuttede på sygehuset lige
over middag var ej heller med i planen.

> Jeg må indrømme at jeg var en af dem som blæste "dyret" af på vej ud af
> Løgstør - Hold kæft hvor var jeg sur - Nå men jeg håber på et nyt og
> planlagt arrengement da jeg selv er en potentiel Aprillia ejer.....

Hvis du seriøst overvejer at starte i 125 ræs så kom til herning en tirsdag
(se rrherning.dk hvornår) så tror jeg helt sikkert du kan få lov at tage
nogle runder på en prøvelicens. Men som Tommy skriver så er det ikke nogen
action park, så det er noget der foregår helt uofficielt og kun i meget
begrænset omfang. Planen er jo ligesom at man er medlem af en klub og af DMU
når man vi køre ræs.

> Damn hvor var jeg træt af at nedpriortere familien for at køre til Løgstør
> regnvejr og spille kold pizza

Men du fik forhåbentligt snuset lidt til hvad RR er for noget, og
forhåbentligt fik du svar på dine spørgsmål. (vi havde nu heller ikke for
meget til til at snakke). Og du får helt sikkert tilsendt yderligere
materiale.

Og handler det om at få en lille tur på en priller, for at mærke hvordan
sådan en fyr kører, så tror jeg godt du kan låne en prøveplade og en cykel
hos en aprilia forhandler.

Mads Lund
RS125RR

Fra : Per Pedersen

Dato : 10-09-01 16:56

"Frank" <frankwodstrup@mail.tele.dk> wrote in message

> [...]
blev
> vi faktisk råbt op og missede derfor vores chance....

Fair nok, det er meget beklageligt at du blev snydt for din tur men den
kolde pizza har vi sgu´ ikke noget med at gøre )
Flere efterlyste faktisk en pølle-vogn, men det havde vi ikke i vores
vildeste fantasi ( og den er ikke kedelig ) forestillet os kunne løbe
rundt.... så hvis der går en pølle-mand derude og kunne tænke sig at lange
racer-pøller over disken til et lign. arrangement så vågn lige op....

> Jeg må indrømme at jeg var en af dem som blæste "dyret" af på vej ud af
> Løgstør - Hold kæft hvor var jeg sur -

Hmmm, betænkeligt... ærgerligt for os andre der mangler baner at køre på og
holde pr-arrangementer på for folk som dig...

> Damn hvor var jeg træt af at nedpriortere familien for at køre til Løgstør
> regnvejr og spille kold pizza

Kold pizza og regnvejr er vi ikke herre over... hvis vi var, så........

Med Racende Venlig Hilsen
Per Pedersen

Fra : Morten Christensen

Dato : 11-09-01 00:19

> .... så hvis der går en pølle-mand derude og kunne tænke sig at lange
> racer-pøller over disken til et lign. arrangement så vågn lige op....

Det gør der da...

Især til Nordjydske arrangementer :)

Han hedder Freddy Hansen, og har *vældig* fine pølsevogne og øl-anlæg og
diverse...

Han bor i en lille flække der hedder Vokslev, få km uden for Nibe.

Han kan træffes på tlf 40827672 eller 20313153 (og tror nok hans fastnet nr
er 98351753)

--
Have a good ride :)

Morten, Københavnstrup
GSX600F '91

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 10-09-01 07:13

Søren Hansen <Sorenhansen@mailme.dk> wrote in article
<3b9ba125$0$4787$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>...

> Jeg var tilstede i 1½-2 timer og oplevede max. 15 personer, der fik
> oplevelsen af teste rr på 125ccm maskiner. Det er derfor lidt en gåde at
> hele 80 mennesker kom ud at køre.

Men ikke desto mindre... Der kom faktisk temmelig meget skub i det til
sidst. Nu hjalp det selvfølgelig også at der dukkede nogle flere licens
kørere op, der meget venligt også udlånte deres grej. Jeg mener vi havde 11
cykler ude af gangen omkring middag.
At maskinerne holder stille er der vel ikke noget underligt i - det tager
jo altså tid at få folk ud og ind af læderdragterne (og ikke mindst finde
et par handsker

> [...]
og
> 'påklæde' de heldige personer der kunne prøve en tur rundt på banen.

Ja...jo... Jeg vil medgive at det en overgang mindede mere om en tyrkisk
basar end noget der var kontrol over. Men som skrevet flere andre steder
blev vi helt og aldeles overrumplet af det enorme fremmøde. Vi havde
forestillet os at vi kunne nå at tale med dem der nu skulle ud og køre,
både før og efter turen. Jeg mener jeg talte med de 2 første der skulle ud
på min knallert - herefter var det bare ud over stepperne.

Men tro det eller ej - der kom faktisk mere styr på sagerne i løbet af
dagen.

Anyhoo, jeg vil ikke undskylde arrangementet. Jeg synes (som de andre i
bestyrelsen) det var en kæmpe success - vi gjorde hvad vi kunne med de
midler og evner vi nu engang har.

--
Mikkel

Fra : Armand

Dato : 10-09-01 16:14

Mikkel Christensen <mikkelx-xchristensen@mail1.stofaxnet.dk> skrev i en
> [...]
> steder blev vi helt og aldeles overrumplet af det enorme fremmøde.
> Men tro det eller ej - der kom faktisk mere styr på sagerne i løbet af

Jeg fandt også baneudnyttelsen lidt ineffektiv over nogle perioder; men
kan godt se at planen og ønsket oprindelig var at der også skulle have
været en større stak 80'ere, hvorved race kunne have foregået de to
klasser på skift efterfulgt af PT-kørsel for de to klasser på skift.
Således ville den næste klasse have en trænings tid til at få skiftet
kluns på kørerne.

Desværre faldt 80'erne næsten helt fra idet der var DM for dem i Rødby
samme dag, og selv om jeg mente at have været fremsynet ved på eget
initiativ (som gæst!) at medbringe en YSR 50 "skolecykel" og en ekstra
reserve-80'er, som jeg principielt ikke kunne udlåne derved at det er
offentlig ejendom (vores lokale projekt er kommunalt arrangeret!),
glimrede JEG ved ikke at have været
så fremsynet at medbringe ekstra læder og støvler i samme mængde
Derved blev der run på arrangementet, selv for de der blot ville prøve
en 80'er; men ikke selv havde læder m.m. med (forøvrigt et generelt
problem tilsyneladende!). Og da der samtidig kun var én "løs" 80'er,
kørte den sammen med de andre fem stk. istedet for at spilde banen med
"sin egen" PT-klasse. Dette blev så til gengæld årsag til stressen når
125'erne kom ind fra race med ejerne og uden pause, skulle direkte i
hænderne på PT-kørerne, hvoraf kun få kunne iklædes inden ejerne kom ind
og smed klunset

Arrangørerne var forøvrigt så flinke at honorere mit udlån af modeller
med en PT-tur til de tre mest rutinerede af mine medbragte knægte.
Begivenhederne skulle medføre at kun den ene nåede ud; men for ham var
det en gevaldig oplevelse.
At han tillige udnyttede sit banekendskab fra tre tidligere 80'er
træninger i løbet af formiddagen, til at æde sig roligt forbi alle
øvrige PT'ere på nær et par stykker gjorde ikke oplevelsen mindre.
Måske meget godt for de hårdt slidende PT'ere, at det ikke kom frem at
han kun var en knægt der akkurat lige var fyldt 16 i sommerferien og
aldrig har haft mere end 8½ Hk i røven

--
Armand.
(der nu ærgrer sig over kun at have fået hilst på Mikkel, når flere

Fra : Per Pedersen

Dato : 10-09-01 16:42

"Søren Hansen" <Sorenhansen@mailme.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg var tilstede i 1½-2 timer og oplevede max. 15 personer, der fik
> oplevelsen af teste rr på 125ccm maskiner. Det er derfor lidt en gåde at

Til de 80 personer som vitterlig var ude og prøve en racer, skal ligges de
20 etablerede kørere der kørte træning. At have omkring 100 personer ude og
køre inden for 4½ time synes jeg er OK taget i betragtning af at vi blev
total overrumplet af alle de besøgende. Personligt fik jeg et træningspas af
12 min. varighed og fire omgang i et andet pas. Så det var ikke meget jeg
fik kørt, og som Mads skriver andetsteds er det kørenes eget grej det går ud
over så der skal være en gulerod til dem for at stille cyklerne til
rådighed. Tænk også på at alle de etablerede kørere betalte de sædvanlige
50,- kroner for træning. Men i Løgstør fik de ikke meget træning da en del
af de i forvejen planlagte ( jo, vi havde skam en plan inden vi gik
igang ) 80 og 125 træningpas blev aflyst til fordel for PT-pas. Det var
rigtig flot at så mange stillede deres grej til rådighed og det er RRNord
MEGET taknemlige for.

Med det bortforklarer ikke at håndteringen af et sådan arrangement var for
dårlig. Det ved vi udemærket og i morgen tirsdag holder vi et møde hvor bla.
arrangementet bliver gået igennem og alle de fejl vi kan komme i tanke om
bliver skrevet ned så vi kan bruge det til at gøre os selv bedre. Vi havde
en plan men kl. 10.00 kunne vi godt glemme alt om den og så se efter at få
det bedste ud af stiuationen.

> Faktisk stod motorcyklerne mest i pit, fremfor at køre på banen.

Som Mikkel nævner andetsteds skriver han at der over middag blev kørt PT-pas
med 11 cykler ad gangen. Men Mikkel tæller åbenbart ikke så godt for jeg
talte op til 13 cykler i et par PT-pas, men det var nok også før Anders
Rude´s racer fik motorskade under et PT-pas, hvilket ser ud til at blive en
dyr omgang for Anders og Mikkel og Mads egenhændigt aflivede deres
racere.

> [...]
> 'påklæde' de heldige personer der kunne prøve en tur rundt på banen.

> Generelt set et fantastisk godt initiativ, blot meget skidt arrangeret.

Initiativ er nemmere at ødelægge end planlægning og heldigvis kan vi indtil
videre konstatere at det kun gik ud over planlægningen. Og det bliver vi
meget bedre til i fremtiden)

Med Racende Venlig Hilsen
Road Racing Nord
Formand, Per Pedersen

Fra : Anders Rude Andersen

Dato : 10-09-01 19:24

.. Men ønsker at give de
> besøgende
> lede

------------------
Det beklager jeg meget at det var den oplevelse, du fik af arrangemenet i
lørdags. Som mange andre har skrevet, kom antallet af gæster helt bag på os.
Da det var mig, der fik opgaven at få kaldt folk frem til maskinernerne og
klædt dem på, havde jeg kontakt med næsten alle der kom ud af kører. Det jeg
oplevede som den største forhindring, var problemet med at folk, var så
"hooked" at de helt glemte at komme af udstyret, eller gik om bag den bil de
havde skiftet ved, og lod udstyret ligge der.
Ja, der var panik, hen under middag, men jeg vil takke alle dem, der var
villig til at låne deres eget udstyr ud i panikken. Det gjorde de muligt at
få alle maskiner ud til næsten alle pas.

> men det var nok også før Anders
> Rude´s racer fik motorskade under et PT-pas, hvilket ser ud til at blive
en
> dyr omgang for Anders
----------------------
Ja, det var sku lidt surt, men det må jeg jo se at kommer over =:) Det
betyder desværre bare at sæsonen er forbi, da jeg ikke kan presse SU'en
mere. (skiftede stempel + cylinder for en mdr. siden)

> Jeg har
> og
Jaaah, du har fået min version længere oppe. Men kom en tur til banen i
herning, eller fang os en gang når vi går i øllet, så finder du ud af vi
egentlig ikke vil nogen
noget ondt =:)

Til Armand, jeg nåede desværre ikke at få hilst ordentligt på dig, men det
var altså mig der rendte rundt i strømpesokker og forsøgte at holde styr på
kaoset =:) Håber at jeg får endnu en mulighed....

Anders Rude (der er ret godt tilfreds med at vi fik 4 nye medlemmer í løbet
af lørdagen)
SV650S
RS125RR

Fra : Michael K.S.

Dato : 10-09-01 19:47

On Mon, 10 Sep 2001 20:23:37 +0200, "Anders Rude Andersen"
<t-rex@sondergade.dk> wrote:

>Ja, det var sku lidt surt, men det må jeg jo se at kommer over =:) Det
>betyder desværre bare at sæsonen er forbi, da jeg ikke kan presse SU'en
>mere. (skiftede stempel + cylinder for en mdr. siden)

Stempelsætter ?? Overraskende egentlig hvor tit det sker for
RS125'eren...

Hvordan kørte du stemplet til,eller sagt på en anden måde,hvor langt
har du kørt siden stempel/cylinderskift ?

-M