30km scooter
Fra : jabbe

Dato : 08-09-01 14:48

Jeg ved jeg bliver slagtet af min moster, men jeg syntes det ville være det
fedeste hvis min fætter får sig en scooter.....

Jeg er Aprilia fan og derfor syntes jeg han burde have en Aprilia Sonic(fuck
det er den fedeste 30 scooter jeg har set)

Er der nogen der ude der har nogle kommentarer til mit valg af scooter til
knægten, hans størelse passer ganske udemærket til den??

--
Jabbe

Aprilia AREA51
Heroshima 46, Tjernobyl 86 Windows 98

Fra : Mads Jensen

Dato : 08-09-01 16:14

"jabbe" <jabbe1@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen der ude der har nogle kommentarer til mit valg af scooter til
> knægten, hans størelse passer ganske udemærket til den??

Jeg har selv en Sonic, og jeg har kun positive kommentarer omkring den...
god motor, samme som Jog, Rally, Neos, osv.
Efter min smag, har den også et fedt design.

Mads

Fra : [UC]Rapperand

Dato : 08-09-01 17:00

[snip en masse meninger]

En Sonic en helt fed lille scooter - god motor, flot design o.s.v.. Men få
lige prøvesiddet den først, for der kan være problemer med sådan en lille
sag hvis han har for lange stænger

--
Best Regards
Rasmus AKA [UC]Rapperand

Fra : -----¤---Killer---¤-~

Dato : 08-09-01 16:54

Jeg er helt enig...jeg har haft sonic i 2 år nu....den har skiftet farve 3
gange.....nu er den lyseblå og kører ca. 120 efter speedo og 105-110 efter
en ford mondeo's speedo....
Har aldrig haft bøvl med motoren....Har dog for en sikkerhedsskyld sat
racernåleleje i og en anden krumtap....

Men du kan sagtens råde knægten til at købe en sonic.....

-----Killer------

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 08-09-01 17:16

"-----¤---Killer---¤-----" wrote:

> [...]
> en ford mondeo's speedo....
> Har aldrig haft bøvl med motoren....Har dog for en sikkerhedsskyld sat

Hva har du på den af sager?

--
Med Venlig Hilsen - Kind Regards
Simon D. Hansen aka Sputte

Fra : -------*-----Killer-~

Dato : 09-09-01 21:53

Jeg har polini variator, 47, 6 mm euro cylinder, 21 mm dell' kabu, hebo
membran, top racing gearing, racing vario.

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 10-09-01 15:02

-------*-----Killer-----*------- wrote:

> Jeg har polini variator, 47, 6 mm euro cylinder, 21 mm dell' kabu, hebo
> membran, top racing gearing, racing vario.

To vario'er....fancy shit

Fra : Mads Jensen

Dato : 11-09-01 14:53

"Simon D. Hansen" <Sputte@Mail.dk> skrev i en meddelelse

> To vario'er....fancy shit
>
> --
> Med Venlig Hilsen - Kind Regards
> Simon D. Hansen aka Sputte
> Århus
> UIN : 6961994

LOL, det er sku ikke dårligt !

Killer: Hvilke ruller kører du så med i Polini vario'en og hvilke ruller
kører du med i Racing vario'en ? =)

Mads