intern CD-brænder i beige G3
Fra : Richard Kruse Nees

Dato : 08-09-01 01:30

Jeg påtænker, at anskaffe mig en intern CD-brænder i min beige G3/333.

Hvilke modeller kan her anbefales? (Skal kunne erhverves i DK)
G3'eren er også udstyret med et UW-SCSI-kort fra Apple's side.

Er det muligt at boote fra et sådant drev?

På forhånd tak
Richard Nees

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 08-09-01 10:14

Richard Kruse Nees <nospam@absolutelynospam.gov> wrote:

> Jeg påtænker, at anskaffe mig en intern CD-brænder i min beige G3/333.
>
> Hvilke modeller kan her anbefales? (Skal kunne erhverves i DK)
> G3'eren er også udstyret med et UW-SCSI-kort fra Apple's side.

Køb et almindeligt ATAPI (IDE) drev hos din lokale PC pusher eller i
Bilka etc.

> Er det muligt at boote fra et sådant drev?

Ja, for at være helt sikker kan du dog tjekke
<http://forums.xlr8yourmac.com/drivedb/search.drivedb.lasso>

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på iceBook