Gennemsigtige blinklys
Fra : Henrik

Dato : 08-09-01 09:24

Hejsa

Er der nogen, som ved hvor jeg kan få gennemsigtig glas til de 4 blinklys på
en stalker? Og 4 Orange pærere?

Og hvad det ca. koster, så vil jeg blive rigtig glad.

M.v.h.

Henrik

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 08-09-01 12:24

Henrik wrote:

> Er der nogen, som ved hvor jeg kan få gennemsigtig glas til de 4 blinklys på
> en stalker? Og 4 Orange pærere?

Det er muligt at få dem, og jeg synes det pynter gevaldigt. Du kan få dem hos
www.scooter-attack.com eller www.scooter-racing.dk (hos sidst nævnte ska du bare
sende en mail). Ang. pærene, så køb gul/orange pære toner hos en biltilbehørs
forhandler. Det kan langt bedre betale sig. Så er det jo oxo bare at male nye,
hvis en af dem springer.

Her er et billede af min Stalker med hvide glas hele vejen rundt (og rød pære i
baglygten) - http://www.stalx.dyndns.dk/29082001/01.jpg -
http://www.stalx.dyndns.dk/29082001/12.jpg

Det gir en MEGET pænere scoot imo.

> Og hvad det ca. koster, så vil jeg blive rigtig glad.

Kan ærlig talt ikke huske det, men mener ikke det er alverden.

--
Med Venlig Hilsen - Kind Regards
Simon D. Hansen aka Sputte

Fra : Lasse Laursen

Dato : 08-09-01 13:23

Du kan købe dem ved www.scooter-attack.com

Jeg mener at jeg ga' lidt omkring 350 kr. for glassene og 4 grønne pærer.

MvH Lasse Laursen
lasse_laursen@mail.dk

Fra : [UC]Rapperand

Dato : 08-09-01 16:57

"Lasse Laursen" <lasse_laursen@mail.dk> wrote in message
> Du kan købe dem ved www.scooter-attack.com
>
> Jeg mener at jeg ga' lidt omkring 350 kr. for glassene og 4 grønne pærer.

Og dog... Det altså kun 270 kr for 4 klare glas + 4 orange pærer, incl.
porto =)

--
Best Regards
Rasmus AKA [UC]Rapperand

Fra : Henrik

Dato : 09-09-01 11:49

Takker for svarene. Jeg tror jeg vil bestille dem i dag.

M.v.h.

Henrik

Fra : [UC]Rapperand

Dato : 11-09-01 17:51

"Henrik" <destroyer@pc.dk> wrote in message
> Takker for svarene. Jeg tror jeg vil bestille dem i dag.

No problem. Jeg har fået mine, og de er fin kvalitet, både pærer og glas...
Så ved du det :P

Men synes alligevel det er federe med tonede på en sølvfarvet scoot.

--
Best Regards
Rasmus AKA [UC]Rapperand

Fra : Henrik

Dato : 11-09-01 18:15

Ok.. Men min er sort, så jeg tror det ser fed ud.

Men er der ikke nogen butikker som sælger dem i DK? Jeg vil hellere bestille
det i en dansk butik.

Fra : [UC]Rapperand

Dato : 11-09-01 19:40

www.scooter-racing.dk har dem eller kan bestille dem hjem.