Andet multimedie
Vertikale bogstaver i Photoshop 6
Fra : Lars

Dato : 08-09-01 04:54

Dvs. hvordan skriver man fx:

Mvh Lars

Fra : Studio Smalbro

Dato : 08-09-01 07:52

med linjeskift akkurat som lige har gjort det nu

Fra : Lars

Dato : 08-09-01 08:43

Studio Smalbro <studio@smalbro.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b99be8d$0$371$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> med linjeskift akkurat som lige har gjort det nu

Det ser jo ikke godt ud. Svjh var der en funktion til dette i 5'eren. Det
virker lidt underligt, at man ikke kan dette i Photoshop 6, når nu man har
mulighed for at få en slags 3D skrift, få det til at ligne skrift på et flag
og meget andet. Fx i relativ simpelt program som Word findes denne funktion.

Mvh Lars

Fra : Kurt Lund

Dato : 08-09-01 09:21

"Lars" <nomail@nomail.com> skrev:

> Det ser jo ikke godt ud.

Hvorfor ikke?

> [...]
> det til at ligne skrift på et flag
> og meget andet. Fx i relativ simpelt program som Word

Jeg synes også det er træls at jeg ikke kan få PS til at lave
kaffe til mig.
Pokkers også at man skal lave noget selv ...

--
Kurt Lund

Fra : Lars

Dato : 08-09-01 12:28

Kurt Lund <kl@fabel.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9nckb4$2jq$1@sunsite.dk...

> Hvorfor ikke?

Fordi jeg - dum som jeg er nogle gange - har glemt at centrere det. Nu ser
det fint ud, og der er ingen problemer.

ROFL!!

MVH Lars

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-09-01 15:49

Lars skrev:

>Det ser jo ikke godt ud.

Prøv at centrere teksten.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: www.simlock.dk
Tilbud indtil 14. september: LÅS 2 OP, BETAL FOR 1!

Fra : Lars

Dato : 08-09-01 17:56

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:2ubkptone57prtrnq6eln9kv824oac704c@news.inet.tele.dk...

> Prøv at centrere teksten.

Ja, det fandt jeg i mellemtiden ud af, og nu ser det pænt ud, men alligevel
tak for hjælpen.

Mvh Lars

Fra : Klaus Madsen

Dato : 08-09-01 23:14

Hej Lars

Den funktion er da stadig i Photoshop 6.

Tryk på "Tekstværktøjet" men vent med at trykke inde i billedet, den fjerde
knap fra venstre er til at lave vertikale bogstaver med. Den forsvinder så
snart du har klikket inde i billedet, det er nok derfor du ikke har opdaget
den.

Mvh. Klaus
Den "Ultimative Virago side" www.virago-star.dk
Kører du Custom/Chopper MC, så se her: www.custom-mc-turklub.dk

Fra : Lars

Dato : 09-09-01 00:20

Klaus Madsen <webmaster@virago-star.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b9a9884$0$303$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> knap fra venstre er til at lave vertikale bogstaver med. Den forsvinder så
> snart du har klikket inde i billedet, det er nok derfor du ikke har

Hej Klaus

Det er lige præcis derfor, at jeg ikke har opdaget den. Tak for hjælpen.

Mvh Lars

Fra : ]88[.::PunisherOlsen~

Dato : 27-09-01 11:09

Heh, lidt grinagtigt at de andre har siddet og manuelt skrevet vertikalt
(eg. d [enter] a [enter] m [enter] m [enter] i [enter] t [enter]) .

Det kan faktisk betale sig at kigge i PS' hlp fil en gang imellem venner.

--
|___]88[___|
..::PunisherOlsen::.

Fra : Madsen

Dato : 27-09-01 18:55

"]88[.::PunisherOlsen::." <]88[PunisherOlsen@Hotmail.com> skrev:

> Det kan faktisk betale sig at kigge i PS' hlp fil en gang imellem venner.

I det hele taget kan det godt betale sig at læse lidt rundt omkring.

Denne side er rigtig god og kan anbefales:
http://usenet.dk/netikette/quote.html

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : ]88[.::PunisherOlsen~

Dato : 28-09-01 16:08

> Denne side er rigtig god og kan anbefales:
> http://usenet.dk/netikette/quote.html

Var den til mig?
--
|___]88[___|