Allergi
Fra : Helle og Anders Würt~

Dato : 07-09-01 22:58

Hej

Er der nogle der har PERSONLIGE erfaringer med alternative behandlinger af
allergi/astma.??

MVH

Anders W.

Fra : Finn Jensen

Dato : 08-09-01 07:04

"Helle og Anders Würtz" <wurtz@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogle der har PERSONLIGE erfaringer med alternative behandlinger af
> allergi/astma.??

Joo..jeg var hos en healer i 1996 og han fjernede min allergi og astma men
desværre dukkede det op igen i denne sommer men jeg havde da 4 år uden
symptomer.

--
Venlig hilsen
Finn Jensen

Fra : nils gert høj waale

Dato : 08-09-01 20:57

Betingede reflekser har ofte en stor indflydelse på allergi reaktioner.
Ofte er det sådan, at en person, som f.eks. er allergisk overfor katte, kan
reagere på bare et foto af en kat. Det er vigtigt at afbetinge disse
reflekser, ved at nærme sig det allergi fremkaldere under kontrolleret
former, så man til sidst står tilbage med kun den rent fysiologiske
reaktion, som så ofte viser sig meget mild, og sommetider kan overvindes
helt ved sindskontrol. En psykolog som kender lidt til adfærdsterapi kan her
hjælpe. Og bliv nu ikke fornærmet, jeg siger ikke at allergi bare er en form
for hysteri, ingenlunde, men alligevel kan allergi ofte overvindes af
psyken, hvis man får kvalifikaseret hjælp.
kærlig hilsen Nils alias nighwa

Helle og Anders Würtz <wurtz@adslhome.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b994320$0$266$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Janni/Helle

Dato : 15-09-01 08:53

Hej
Har i læst hvad Lynx skrev d. 13-7-01 ?
Det er måske noget for jer.
Ellers har der været rimelig gode erfaringer med behandling af astma, med
zoneterapi.
Hilsen Helle

Fra : Flemming Jahns

Dato : 19-09-01 12:36

"Helle og Anders Würtz" <wurtz@adslhome.dk> wrote in message
> Hej
>
> Er der nogle der har PERSONLIGE erfaringer med alternative behandlinger af
> allergi/astma.??
>
> MVH
>
> Anders W.
>
> Ja jeg har haft gode erfaringer med naturmedicin fra Lars Rudbæk i
Gilleleje han har mindsket min allergi betydelig og ditto astma. Desuden får
jeg p.t behandlinger ved en GAIA form behandler hvor jeg får nyre og
miltbehandlinger allerede efter blot 2 nyrebehandlinger har jeg kunnet lægge
min akutte medicin på hylden dejligt.... og så har der været en række
sidegevinster med hvilket bestemt ikke er at sige "fy" til bl.a. fungerer
min mave igen efter 10 år med mange problemer......
Med venlig hilsen Gitte

Fra : Alexander Køpke

Dato : 25-10-01 11:39

Jeg er igang med urinterapi, 1½ måned nu, og jeg har nu halveret min
astmamedicin.

Læs mere på: http://www.jesus-diet.com/urine.htm