Begrænsning ( Stalker ) HJÆLP !!!!!!!!
Fra : Pia og Steen Sørense~

Dato : 07-09-01 21:47

Hejsa

Er der nogen der kan hjælpe mig, under indsugningsstudsen sidder der en
begrænsning. Hvordan får man studsen af da den er nittet fast, det skal
helst være så skånsomt som muligt, såååå ingen vold !!!!!. når man har fået
den af , skal der vel skæres et gevind i de huller hvor nttterne har siddet.

På forhånd tak for hjælpen.

Fra : Henrik

Dato : 08-09-01 09:07

Hejsa,

For det første, er den ikke nittet, men det er knækbolte.
Så der er gevind i.

Det jeg gjorde, var at tage alle skjolde af, og så tog jeg ved om den, med
en polygrip tang, og klemte meget hårdt, og så drejede lidt sammentidig. Så
kunne man til sidst skrue den af med fingrene. Og bare pille skiven ud med
fingerne.

Jeg har foreløbig gjordt det ved tre Stalkere.

Men husk, at du skal have to nye 6mm bolte klar. Men ellers kan det godt
lade sig gøre, at bruge de samme bolte igen, (har gjort det en gang) men det
er dumt.

M.v.h.

Henrik