Ikon på websiden
Fra : egilmann

Dato : 07-09-01 17:55

Hei

Hvordan kan jeg lage et ikon på hjemmesiden min? Jeg har sett at flere
websider har ikoner når du lager en snarvei eller legger dem i favoritter,
hvordan får jeg det på min side?

Eks. www.sol.no og www.vg.no

mvh
Egil Kristiansen

Fra : jopa

Dato : 07-09-01 18:16

egilmann skrev bla..

Her www.favicon.com

--
jopa
www.jp-web.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-09-01 18:22

<http://www.usenet.dk/oss/dk.edb.internet.webdesign/diverse.html#FavIcon>
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Hanne VF

Dato : 08-09-01 11:00

"egilmann" <kriegi@frisurf.no> skrev i en meddelelse
X Hei
X Hvordan kan jeg lage et ikon på hjemmesiden min? Jeg har sett at flere
X websider har ikoner når du lager en snarvei eller legger dem i favoritter,
X hvordan får jeg det på min side?
Se brugsanvisningen på:
www.brovang.net.

Hanne Vf

Fra : egilmann

Dato : 08-09-01 19:29

Tusen takk for hjelpen folkens, akkurat det jeg lette etter

mvh
Egil Kristiansen