Kan man stadig købe Power Mac G4 Cube?
Fra : Martin Larsen

Dato : 07-09-01 17:48

-- og i givet fald hvor? (Både nyt og brugt har interesse).

/Martin

Fra : Pete

Dato : 07-09-01 18:43

in article B7BEB8DC.491D%mtls@mac.com, Martin Larsen at mtls@mac.com wrote
on 07/09/01 18:48:

> -- og i givet fald hvor? (Både nyt og brugt har interesse).
>
> /Martin

Jeg har en ny Cube på hånden hvis du er hurtig. 450mhz CD-RW. Mail hvis det
har interesse.

--
/peter

"Where's my burrito?" -- Homer

Fra : MacMan

Dato : 07-09-01 20:09

I brevet "B7BED3BB.9425%pete@hldns.com" skrev Pete (pete@hldns.com) den
07/09/01 19:42:

> [...]
> on 07/09/01 18:48:

> Jeg har en ny Cube på hånden hvis du er hurtig. 450mhz CD-RW. Mail hvis det

De har også en hos Caslon (www.caslon.dk) under "Brugt" - selvom den er ny.

- Morten

Fra : N/A

Dato : 07-09-01 22:42

Fra : Pete

Dato : 07-09-01 22:42

in article newsspam3-4EA502.23321207092001@test.edlich.dk, Martin Edlich at
newsspam3@mail.edlich.dk wrote on 07/09/01 23:32:

> Hvilken afdeling af Caslon arbejder du egentlig hos?

Århus..... Hovedafdelingen

--
/peter

"ALL YOUR INNOVATIONS ARE BELONG TO US." -- Bill Gates
( to Steve Jobs after demoing MS-Windows XP )

Fra : Martin Edlich

Dato : 07-09-01 23:19

In article <B7BF0BCF.9442%pete@hldns.com>, Pete <pete@hldns.com> wrote:

> Århus..... Hovedafdelingen

Så er det derfor vi ikke har snakket sammen, det er Ballerup-afdelingen
jeg handler med.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : N/A

Dato : 08-09-01 01:28

Fra : Pete

Dato : 08-09-01 01:28

in article newsspam3-CE2761.02240508092001@test.edlich.dk, Martin Edlich at
newsspam3@mail.edlich.dk wrote on 08/09/01 2:24:

> Nah, hun lyder meget sød hende jeg plejer at snakke med.

Så er du jo en gammel gris?

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 08-09-01 01:37

Pete <pete@hldns.com> wrote:

> Så er du jo en gammel gris?

følger du ikke med i dk.edb.mac.snak? han plejer at sige, at man ikke
behøver at være gammel for at være en gris

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på iceBook

Fra : Martin Edlich

Dato : 08-09-01 01:44

In article <B7BF32B4.945C%pete@hldns.com>, Pete <pete@hldns.com> wrote:

> Så er du jo en gammel gris?

Det vil jeg på det kraftigste bekræfte.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 08-09-01 14:54

Pete <pete@hldns.com> wrote:

> Så er du jo en gammel gris?

Ummm det er der vist ingen tvivl om længere.

--
Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

If I wanted culture, I'd eat yogurt.

Fra : N/A

Dato : 07-09-01 20:50

Fra : Pete

Dato : 07-09-01 20:50

in article B7BEE7EF.9396%nospam@nospam.com, MacMan at nospam@nospam.com
wrote on 07/09/01 21:09:

> I brevet "B7BED3BB.9425%pete@hldns.com" skrev Pete (pete@hldns.com) den
> [...]

Det er sådan set den.....

--
/peter

"Where's my burrito?" -- Homer

Fra : Martin Edlich

Dato : 07-09-01 22:32

Fra : N/A

Dato : 08-09-01 01:00

Fra : Pete

Dato : 08-09-01 01:00

in article newsspam3-73B06C.00191008092001@test.edlich.dk, Martin Edlich at
newsspam3@mail.edlich.dk wrote on 08/09/01 0:19:

> Så er det derfor vi ikke har snakket sammen, det er Ballerup-afdelingen
> jeg handler med.

Det kunne hænge sammen med det. Men bare bed om at blive stillet til Jylland

--
/peter

Vikings? There ain't no vikings here. Just us honest farmers. The
town was burning, the villagers were dead. They didn't need those
sheep anyway. That's our story and we're sticking to it.

Fra : Martin Edlich

Dato : 08-09-01 01:24

Fra : Sebastian Bredsdorff

Dato : 08-09-01 19:28

Pete <pete@hldns.com> wrote:

> Det kunne hænge sammen med det. Men bare bed om at blive stillet til Jylland

Hov, hov, den går ikke! ; )

--
Sebastian Bredsdorff
Mail: sb@geomac.dk

Fra : Jakob H K

Dato : 08-09-01 17:13

Martin Larsen <mtls@mac.com> wrote:

> -- og i givet fald hvor? (Både nyt og brugt har interesse).

Hvis du kender nogen i tyskland kan denne adresse måske bruges
http://mactrade.xebec.de/

Hygge

Jakob H K