hvis I ikke kender Kazaa......
Fra : Thomas H

Dato : 07-09-01 13:15

.......så skynd jer at hent det på www.kazaa.com . Det er et shareprogram
hvor man kan hente hele nye spillefilm, mp3 (efter napsters 'død' kan man
finde det meste her) og forskellige videoklip. Der er en del
motorcykel-klip: sport, enduro, ulykker og folk der køre rådent og den
slags.
God fornøjelse.
Mvh Thomas H

Fra : Desilva

Dato : 07-09-01 13:57

Kongen er død.. længe leve kongen.

Napster er død.
Længe leve Kazaa?

Kinda ot, vil jeg mene, men du har ret.

Fra : Ole Mogensen

Dato : 07-09-01 18:43

Thomas H wrote:

> [...]
> finde det meste her) og forskellige videoklip. Der er en del
> motorcykel-klip: sport, enduro, ulykker og folk der køre rådent og den

Joo , jeg kender omtalte proggy , hvis du ikke vil installere div.
adware proggys , så er det en god ide at holde snitterne fra det
, jeg vil IKKE acceptere det hos mine 120 brugere , jeg sletter det hvis jeg
finder det.......
Prøv evt. at spørge i dk.edb.sikkerhed angående programmet.

PS. jeg vil også have løn for MIT arbejde.........................

Ole Mogensen

EDB support / security
Department of Physics
DTU

--
ole.mogensen@fysik.dtu.dk

Fra : A. Anonym

Dato : 07-09-01 19:30

snip
> [...]
> finde det meste her) og forskellige videoklip. Der er en del
> motorcykel-klip: sport, enduro, ulykker og folk der køre rådent og den

WinMX er bedre.

Fra : Frasier

Dato : 07-09-01 20:04

"A. Anonym" <jxdkrthjsdhjksh@ksudhskdf.om> wrote in message
> snip
>
> WinMX er bedre.

Til mp3 ja(for der er flest gevinster), men ellers Nope! Winmx downer kun
fra en ad gangen, hvorimod kazaa+edonkey downer fra flere.
Dvs. vil du dl'e en fil så finder kazaa+edonkey selv ud af dl'e fra de
hurtigeste forbindelser + flere usere samtidig.

Frasier

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 07-09-01 20:46

"A. Anonym" <jxdkrthjsdhjksh@ksudhskdf.om> skrev i en meddelelse
> snip
>
> WinMX er bedre.

enig, men det klarer ikke jobet alene, så man bør supplere med e-donkey

vedr KAZAA, så bør man læse dette noget tænksomme indlæg fra alt.dk.warez
3b98a0d8$0$242$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk

Thore Jensen

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 07-09-01 20:48

"SmaRTrxxv" <smartrxxv@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Det er dette indlæg.....

Fra : Desilva

Dato : 08-09-01 06:41

> Det er dette indlæg.....

Høh.. nu er det godt nok ikke det emne der hører til i denne gruppe, men mon
ikke de data findes i hans filer fordi der dumpes fra en buffer, som ikke er
helt fyldt med kazaa data.
Hukommelsen i en alm pc renses jo ikke, men genbruges af andet software, som
(hvis det andet software ikke initialiserer hukommelsen) kommer til at rode
rundt med rester fra andre programmer.

Derfor er det næppe noget lusk

Fra : Thomas H

Dato : 07-09-01 22:16

Det er OT det ved jeg ud over de der diverse mc-film man kan hente. Men jeg
synes at jeg ville dele den glæde jeg har af programmet med andre herinde
der interesseret i at dl film og mp3.

snip
> WinMX er bedre.
snip

Efter min mening er winmx ikke bedre. Jeg har haft det men har afinstalleret
det igen, da der tit var serverproblemer og 'broken dl'.
Kazaa's store fordel er at hvis der er flere brugere der ligger inde med den
samme fil, bliver det registreret, så hvis den bruger du dl fra logger af,
fortsætter du bare hos en anden. En anden fordel er at der er indbygget en
player i programmet så man i de fleste tilfælde kan se/høre den fil man
henter, imens man henter den (godt til kvalitetscheck). Og så er der
auto-resume.
Da jeg var 14 dage på Kreta i sommers, stod kazaa og dl imens, ud fra en
kæmpe liste jeg havde lavet, på et 56k flatline (automatisk afbrydelse efter
13 timer, men Kazaa ringer automatik op 1 sek. efter afbrydelse så det var
ikke noget problem :))
Da jeg kom hjem igen dl den stadig og var ved at være færdig med listen, så
kvaliteten af programmet fejler ikke noget.

snip
> [...]
> Prøv evt. at spørge i dk.edb.sikkerhed angående programmet.
>
> PS. jeg vil også have løn for MIT arbejde.........................

Jeg har ikke haft nogen problemer med hensyn til sikkerhed, men jeg skal da
ikke udelukke at andre har haft det.

Mvh
Thomas H