Hvor bliver indlæggene af?
Fra : Mr. D

Dato : 07-09-01 12:55

Jeg har sendt nogle besvarelser, som, når de toner frem på skærmen, ikke
kan læses. Der står, at de ikke findes. Hvorfor og hvordan bliver de
slettet? Det var dog irriterende.

Mr. D

Fra : Erik

Dato : 07-09-01 13:23

"Mr. D" <s-griis@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har sendt nogle besvarelser, som, når de toner frem på skærmen, ikke
> kan læses. Der står, at de ikke findes. Hvorfor og hvordan bliver de
> slettet? Det var dog irriterende.

Jep!

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 07-09-01 23:01

On Fri, 7 Sep 2001 13:54:43 +0200, "Mr. D" <s-griis@post5.tele.dk>
wrote:

>Jeg har sendt nogle besvarelser, som, når de toner frem på skærmen, ikke
>kan læses. Der står, at de ikke findes. Hvorfor og hvordan bliver de
>slettet? Det var dog irriterende.

Jeg kan læse alt hvad jeg kan se du har sendt. Jeg vil tro din
news-pusher har oplevet et stort gennemtræk af artikler og derfor
sletter dem lidt hurtigere end de plejer.

Med venlig hilsen

Lars Erik Bryld ( larserik @ dadlnet.dk )

- bemærk overskydende tegn i mailadressen

Fra : Mr. D

Dato : 08-09-01 07:27

Lars Erik Bryld <lars-erik@dadlnet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:umgipts6ikta8u6j48cverbpdd8pqs5jc9@4ax.com...
> [...]
> news-pusher har oplevet et stort gennemtræk af artikler og derfor
> sletter dem lidt hurtigere end de plejer.

Jeg ved ikke så meget om det rent tekniske, men normalt sletter min
newsreader ikke indlæg. Jeg gik lige tilbage og hentede et fra den 16.06
som jeg ikke før havde åbnet. Ingen problemer. Mine egne indlæg blev
slettet ca. et sekund efter jeg havde sendt dem, og de var tonet frem på
skærmen.

Mr. D

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 08-09-01 15:55

"Mr. D" <s-griis@post5.tele.dk> mælte sligt:

>Jeg gik lige tilbage og hentede et fra den 16.06 som jeg ikke før havde
>åbnet. Ingen problemer. Mine egne indlæg blev slettet ca. et sekund
>efter jeg havde sendt dem, og de var tonet frem på skærmen.

Far be it from me to lyde næsvis, men måske ville du have mere held med
at sende dit news-tekniske spørgsmål i en news-teknisk gruppe end i en
kristendomsgruppe? Jeg vil anbefale både outlook-express gruppen og de
interne tele.inet-grupper - de skulle efter sigende være gode til at
tage sig af spørgsmål angående outlook-express og TDC's newsserver,
respektivt.

Venlig hilsen,

--
[...]Den enkelte Moabit er ikke et Udsnit af en Masse moabitiske
Individer, men en Aabenbarelse af »Moabithed«, ligesom den enkelte Ko er

Fra : Mr. D

Dato : 08-09-01 18:32

Rasmus Underbjerg Pinnerup <hobbes@post1.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:i1ckptgt9ev8p7edp3te3r4v81bvas5gd0@4ax.com...
> "Mr. D" <s-griis@post5.tele.dk> mælte sligt:

> Far be it from me to lyde næsvis,

Men det gør du nu alligevel

> men måske ville du have mere held med
> at sende dit news-tekniske spørgsmål i en news-teknisk gruppe end i en
> kristendomsgruppe?

Jeg undskylder mange gange, at jeg bragte det på banen. Det skal ikke
ske igen

mr. D

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 08-09-01 19:31

> Far be it from me to lyde næsvis, men måske ville du have mere held med
> at sende dit news-tekniske spørgsmål i en news-teknisk gruppe end i en
> kristendomsgruppe?

Måske kunne det hjælpe med lidt bøn og velsignelse - i så fald er det vel
det helt rigtige sted...

Dikte

Fra : Kenn L. Schjødt

Dato : 08-09-01 20:50

"Benedikte Brisson" <dikte@paradis.dk> wrote in message

> Måske kunne det hjælpe med lidt bøn og velsignelse - i så fald er det vel
> det helt rigtige sted...

Med alle de problemer folk har med deres computere, så skulle der virkelig
bedes

Også ville alle os IT folk jo ikke have noget at lave

Kenn L. Schjødt
Dansk side om SDH: http://www.kristus.dk
Kirkens officielle hjemmeside: http://www.lds.org

Fra : Lyrik

Dato : 08-09-01 23:55

"Mr. D" <s-griis@post5.tele.dk> wrote in message
> [...]
> som jeg ikke før havde åbnet. Ingen problemer. Mine egne indlæg blev
> slettet ca. et sekund efter jeg havde sendt dem, og de var tonet frem på

++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Har du overvejet om det kunne være et mirakel?
Måske er Gud ikke enig med dig?))

LOL
Jens

Fra : Mr. D

Dato : 09-09-01 00:35

Lyrik <lyrik@heaven.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9ne7kl$2mi$1@news.cybercity.dk...

> Har du overvejet om det kunne være et mirakel?
> Måske er Gud ikke enig med dig?))

Hvad i al verden sker der her? Man er væk et par dage, og pludselig er
alle blevet stand up komikere!

Jeg mener, det var da en joke, ikke? Altså at Gud ikke skulle være enig
med mig - Det var da en joke, ikk´?

Mr. D

Fra : Stina H. Diderichsen

Dato : 08-09-01 14:38

Mr. D påstod i dk.livssyn.kristendom at:

>Jeg har sendt nogle besvarelser, som, når de toner frem på skærmen, ikke
>kan læses. Der står, at de ikke findes. Hvorfor og hvordan bliver de
>slettet? Det var dog irriterende.

Du har vel ikke benyttet dig af den åbenbare, logiske og mest
fornuftige løsning: At killfile dig? (-:

--
"Snak med Birthe. Få det bedre.
Snak med Stina. Få det normalt igen"

Fra : Mr. D

Dato : 08-09-01 18:31

Stina H. Diderichsen <stina@diderichsen.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b9e1f17.8112746@news.worldonline.dk...
> Mr. D påstod i dk.livssyn.kristendom at:

Påstod?

> Du har vel ikke benyttet dig af den åbenbare, logiske og mest
> fornuftige løsning: At killfile dig? (-:

Det var dog en ganske horribel tanke. Skulle nogen ville kildefiltrere
mig? Moi? Tanken er jo helt og aldeles utænkelig. Og skulle det
alligevel forholde sig således, at jeg har gjort en sådan nederdrægtig
handling mod min egen person, ja, da må jeg vist have en alvorlig snak
med... mig?

Mr. D