Newbie: 45 til 30 scooter
Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 07-09-01 12:43

Hej.

Jeg går og overvejer at købe en brugt 30 scooter, men hvis jeg køber en 45,
kan man så lave den om til en 30'er?

Hvad koster det evt.?

Mvh Thomas

Fra : RpR

Dato : 07-09-01 13:47

> Hej.
>
> Jeg går og overvejer at købe en brugt 30 scooter, men hvis jeg køber en
45,
> kan man så lave den om til en 30'er?
>
> Hvad koster det evt.?

Nogle amter tillader det, men det er ikke billigt. Har ikke lige en pris jeg
kan hive ud af ærmet, men du skal tænke på at den skal typegodkendes som en
ny knallert osv.
Det kan ikke betale sig.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 07-09-01 14:21

> [...]
jeg
> kan hive ud af ærmet, men du skal tænke på at den skal typegodkendes som

Tak for det. Er der så nogen der ved om man kan få en suzuki AP50 som 30
knallert?

Fra : Thomas

Dato : 07-09-01 14:39

"Thomas Rasmussen" <tr0706t9@edu.fhavnts.dk> wrote in message
> Tak for det. Er der så nogen der ved om man kan få en suzuki AP50 som 30
> knallert?

Nej det kan man ikke. Suzuki ap50 og Katana findes kun som 45 knallert
Heldigvis.

mvh. Thomas

Fra : DWM

Dato : 07-09-01 14:21

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan hive ud af ærmet, men du skal tænke på at den skal typegodkendes som en

Med mindre at man er så heldig at den er typegodkendt i forvejen.
F. eks ved at der er andre der har haft den idé.
Men ellers er det møgdyrt som du siger.
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

PS: No it´s not a valid emailaddress

Fra : LaLLe

Dato : 07-09-01 14:29

RpR <rpr@mopedgallery.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b98c1e0$0$6220$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
jeg
> kan hive ud af ærmet, men du skal tænke på at den skal typegodkendes som
kan man egentlig lave det den anden vej???

så skal stalkeren måske laves til 45'er på et tidspunkt

LaLLe
www.ghetto-net.dk/stalker

Fra : DWM

Dato : 07-09-01 16:05

"LaLLe" <lalle@popme.dk> skrev i en meddelelse
> kan man egentlig lave det den anden vej???
>
> så skal stalkeren måske laves til 45'er på et tidspunkt

Nu skal jeg ikke sige om reglerne er ændret siden jeg kørte på
knallert men en af mine familiemedlemmer har en kreidler som har
været indreg. som motorcykel.