Tun af FZ-50
Fra : Michael Jørgensen

Dato : 07-09-01 12:38

Hej knallertfreaks!!!

Jeg har lige sat et 45mm cylinderkit fra Pro-Tuna på min Fz'er. Der er dog
et lille problem, når den får fuld gas, ryger knallerten lige op på ca.
50km/t og efter et par sekunder mister den pusten og går helt ud indtil ca.
25-30km/t, så er den klar igen!

Der skal lige siges, at den ud over tunudstødningen er helt lovlig!
Ville det hjælpe at montere en 16mm karburator?

Cylinderen er selvfølgelig kørt til!!!

Mvh. Michael, Aalborg

Fra : RpR

Dato : 07-09-01 13:46

> [...]
> et lille problem, når den får fuld gas, ryger knallerten lige op på ca.
> 50km/t og efter et par sekunder mister den pusten og går helt ud indtil

Det ville ihvertfald hjælpe med en anden dyse.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com