Back-mac trouble
Fra : Per Christoffersen

Dato : 07-09-01 12:17

Jeg bruger en <a href="#" OnClick="history.back()">Back</a> til at sende
brugeren tilbage til foregående side.

Det fungerer fint, men ikke på Mac IE 4.5.

Jeg tror ikke det er onClick-eventen, den er gal med, for den virker andre
steder, men hvad kan det så være?

/Per

Fra : Claus Pryds

Dato : 08-09-01 07:38

"Per Christoffersen" <pc@comonto.dk> wrote in message
> [...]
>
> Det fungerer fint, men ikke på Mac IE 4.5.
>
> Jeg tror ikke det er onClick-eventen, den er gal med, for den virker andre

Jeg tror at problemet er din # i href'en så vidt jeg husker referere den til
sig selv.
Prøv denne i stedet for.

--
MVH
Claus Pryds

Fra : Per Christoffersen

Dato : 10-09-01 08:13

"Claus Pryds" <clarke@events.dk> wrote in message

> "Per Christoffersen" <pc@comonto.dk> wrote in message

> Jeg tror at problemet er din # i href'en så vidt jeg husker referere den
> [...]

Ja det må jeg prøve. Havelågen (#) virker dog fint i andre sammenhænge, men
det er når den refererer til et defineret javascript. Måske problemet her
er, at det ikke er defineret at der er tale om javascript.

Jeg prøver ihvertfald dit forslag.

/Per