RIS + ROS WANTED: www.djjanus.dk
Fra : Janus Nielsen

Dato : 07-09-01 11:28

Hejsa!

Giv mig venligst ris og ros på www.djjanus.dk
Jeg er typen, der er vild med konstruktiv kritik (både positiv og negativ)
.... man lærer jo så længe man lever !!

(Jeg ved godt at forsiden er ikke-helt-tilfredsstillende ... så gode forslag
modtages meget gerne!
Derudover har jeg valgt en billig løsning mht. domæne og pegehotel)

Jeg glæder mig til at se en laaaang tråd på min forespørgsel.

Med venlig hilsen
Janus Nielsen
www.djjanus.dk

Fra : Stefan Holm

Dato : 07-09-01 11:33

"Janus Nielsen" <dj-janus@worldonline.dk> writes:

> Jeg er typen, der er vild med konstruktiv kritik (både positiv og negativ)
> ... man lærer jo så længe man lever !!

Det glæder mig. Så vil du næppe have noget imod at få at vide, at dit
indlæg er havnet i en forkert gruppe. Prøv i stedet i
<news:dk.edb.internet.webdesign.ris+ros>, der er skabt til
formålet. Se f.eks.
<http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.internet.webdesign.ris%2Bros>.

Da evt. diskussion af denne vejledning ikke hører hjemme hér, sætter jeg
FUT: dk.admin.netikette
--
"Per er skrynteren."