Instalations problem
Fra : Bjarne Østergård

Dato : 07-09-01 09:27

Hej jeg får følgende fejl meddelse når jeg forsøger at afvikle mit program
på en anden maskine med kun Windows 98 installeret

The Jet VBA file (VBAJET.dll for 16-bit versions, or VBAJET32.dll for 32-bit
versions) failed to initialize when called. Try reinstalling the application
that returned the error. (Error 3447)

Installerer jeg programmet på min egen maskine kører det perfekt.

Er der en venlig person der kan hjælpe mig med at løse dette problem.

Jeg har medtaget Vbajet32.dll i installations programmet.
Men det vil alligevel ikke virke.
Hvad kan jeg havde gjort forkert ?

Bjarne Østergård
E-Mail boe@gigasoft.dk