Fejl 2 i Word2001
Fra : Lars H. Fischer

Dato : 07-09-01 08:41

Hej alle

Jeg sidder med en G4, der konstant laver fejl 2 når man slår orddeling til i
Word (Office 2001)..?

Det er en engelsk udgave af Word, der bruger en custom dictionary. Der er
fornylig kommet lidt ekstra ram i maskinen og alle andre programmer virker
fint, selvom man stresser den.

Jeg har forsøgt, at slå alle udvidelser fra så det kun er MacOS9 og Office
udvidelserne der kører, men samme fejl... Har også forsøgt, at tildele mere
hukommelse til Word uden held...

Nogen der har en god til hvorfor den konstant melder fejl 2 når orddeling
sættes til??

Hilsen
Lars H. Fischer

PS: man kan jo godt leve uden orddeling, men det ville nu være rart

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 07-09-01 11:16

Lars H. Fischer <newsgroup@nospam.dk> wrote:

> Nogen der har en god til hvorfor den konstant melder fejl 2 når orddeling
> sættes til??

Jeg ikke noget svar på hvorfor du får fejl 2, men har du kørt SR1
opdateringen til Office 2001.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på iceBook

Fra : Lars H. Fischer

Dato : 07-09-01 13:05

"Morten Reippuert Knudsen" <reippuert@mac.com> skrev i en meddelelse

> Jeg ikke noget svar på hvorfor du får fejl 2, men har du kørt SR1
> opdateringen til Office 2001.

Jeg har først lige opdaget der var SR1 til Office2001, så den får lige en
update

Hilsen
Lars H. Fischer

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 07-09-01 15:06

Hej Lars

Prøv at bruge FileBuddy og find den usynlige MS Office registreringsfil. Slet
den! Slet også¨Desktop DB, DF og evt. DG filerne. - Slet også div. OLE filer
fra udvidelsesmappen. Giv så MSWD ca. 40-50mb RAM i min. og 60-70mb i ønsket
str..

Genstart og lad compteren lave nye desktop filer.

Start Word og den vil nu køre en 'First Run' og geninstallere div. OLE filer.
Husk du skal bruge registrerings-ID'en fra CD'en.

mvh. Erik Richard

"Lars H. Fischer" wrote:

> [...]
>
> Hilsen
> Lars H. Fischer
>
> PS: man kan jo godt leve uden orddeling, men det ville nu være rart

Phone: (+45) 8625 0963, Fax: (+45) 8625 0962 (temporary off)

Fra : J.C. Voss

Dato : 07-09-01 16:41

Lars H. Fischer <newsgroup@nospam.dk> wrote:

> Jeg sidder med en G4, der konstant laver fejl 2 når man slår orddeling til i
> Word (Office 2001)..?

Jeg oplever det samme, og jeg har prøvet at give Word mere RAM, hvilket
ikke løste problemet. I den seneste tid har jeg dog ikke oplevet det, og
det falder måske sammen med, at jeg for et par uger siden smed alle
udvidelser der startede med Microsoft ud. Jeg fandt ud af, at jeg havde
nogle Microsoft udvidelser liggende der var fra 1996, og tænkte det
måske havde noget med dette at gøre.

Efter at have smidt udvidelserne ud, startede jeg IE5 First Run [hedder
også noget med Self-repair]. Dernæst IE5, lukkede det igen, startede
Word, og siden det har jeg ikke haft nogle problemer. De gamle MS
udvidelser tilhørte nok Office 98 pakken og tidligere versioner af IE
til mac. Siden har jeg ikke haft problemet. Håber det kan hjælpe på din
maskine.

--
//Jonas @ 11°, 56° | Remember Occam's razor? |
<http://geografi.hjem.wanadoo.dk>

Fra : J.C. Voss

Dato : 08-09-01 10:02

J.C. Voss <jcSPAM@BLOCKvoss.tf> wrote:

> Jeg fandt ud af, at jeg havde
> nogle Microsoft udvidelser liggende der var fra 1996, og tænkte det
> måske havde noget med dette at gøre.

Bl.a. nogle af disse [fanget af udvidelseskontrollen]:

Microsoft C Runtime Library - - shlb cfmg
Microsoft Hyperlink Library - - shlb MSHL
Microsoft Portability Library - - shlb cfmg
Microsoft RPC Runtime Library - - shlb RPC