Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ferrari Girl billeder
Fra : Gert Kethmer

Dato : 06-09-01 22:05

Hejsa . . .

Efter jeg efterlyste en god lokation i stor hast, måtte jeg love denne NG at
jeg ville vise mine bestræbelser i at lave nogle flotte billeder af 2 flotte
modeller - en rød italiensk Ferrari samt en en lyshåret pæredansk Suzanne.

Jeg vil sige at jeg kun har fået nogle billederne (2 film ud af 5), og min
iver for at vise nogle af dem gør at jeg ikke har sorteret eller
efterbehandlet så seriøst endnu. DET ER MIDLERTIDIGE BILLEDER!

Well, med alle mulige forbehold kan de ses her nederst:
http://www.danbbs.dk/~kethmer/foto/billeder/billeder.htm

Gert

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 06-09-01 22:22

Gert Kethmer wrote:

> Well, med alle mulige forbehold kan de ses her nederst:

Sørgeligt - en pis... flot model og en super lækker bil, og så er der
ikke et eneste billede, hvor man bare siger wauw - nå du kan måske godt
selv se det, og det er måske årsagen til dit "forbehold"....

Fra : Drew

Dato : 08-09-01 18:11

Jeg må sige at fjerde række fra oven - billedet i midten med sidespejlet
(suz-fer11.jpg) er en rigtig god og veludført idé . Det billede ville jeg
godt have taget.

- Bare ansigtet ikke er indsat efterfølgende i Photoshop eller noget i den
stil

- Stig

Fra : U. Pedersen

Dato : 07-09-01 16:20

On Thu, 6 Sep 2001 23:04:51 +0200, "Gert Kethmer" <gert@lundbeck.com>
wrote:

> [...]
>iver for at vise nogle af dem gør at jeg ikke har sorteret eller
>efterbehandlet så seriøst endnu. DET ER MIDLERTIDIGE BILLEDER!

flotte er de, men hvor har du nappet dem ?
for mig at se, ser det ud som en hjortefarm

U.P.
http://dk.photos.yahoo.com/luf123
http://users.cybercity.dk/~dsl23348/ (min legeplads)

Fra : GhostRider

Dato : 07-09-01 22:58

Hej Gert

Jeg kan godt li' idéen i det 11. billede hvor hun er i sidespejlet...

Nu siger du de er ubehandlet, er de slet ikke beskåret eller noget....??

Jeg vil mene at dette skal skæres helt op til sidespejlets montringspunkt på
bilen, så
du slet ikke har noget af bilen med, så synes jeg det er det bedste af de
billeder...

Mvh

Carsten, Esbjerg

Fra : GhostRider

Dato : 07-09-01 23:00

Hej igen..

Sorry, forgkert formulering, jeg mente så du ikke har noget af bilens kabine
med,
at du ikke kan se ind i bilen....

Mvh

Carsten, Esbjerg

Fra : \"Jensen\"

Dato : 08-09-01 15:11

"GhostRider" <ghostrider@secret.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
montringspunkt på
> bilen, så
> du slet ikke har noget af bilen med, så synes jeg det er det bedste af

Det var også et af de få jeg tog i stor udgave, men det vinder det ikke
ved for det virker som om sidespejlet har været beskidt eller modellen
har uren hud
En af de ting der skuffer mig ved billederne er at en så flot bil næsten
ikke ses. Det er kun det sidste billed du med sikkerhed ved det er en af
de rigtig dyre drenge.
Det er også en uheldig belysning, det må have været jævnt overskyet der
er ikke rigtig nogen tegning (skygger, dybde) i nogen af billederne.
Pico

Fra : Gert Kethmer

Dato : 08-09-01 17:32

Hejsa . . .

Kort besked blot for at sige at jeg generelt er enig i jeres kritik.

Når jeg har alle billederne mellem fingerne vil jeg præsentere "resultatet"
af denne fotosession - det viste er kun at betragte som "teasers" der skal
berolige NG'en Effekten har måske været lidt anden end forventet,
men igen . . . I'll be back.

Gert