Kawa problemer
Fra : Freeloader

Dato : 06-09-01 21:43

Jeg kan slet ikke komme ind i Kawa
Jeg har installeret java 2 SDK og Kawa 5 pro. Når jeg starter Kawa tænker
computeren i 8-9 sek, og derefter sker der intet. Jeg kan se programmet i
jobliste under processer. Jeg har forsøgt at afinstallere hele lortet og
installere det igen. Nogen der ved hvad der kan være galt.

Freeloader
remove 12 from e-mail adress when replying

Fra : The MaXx

Dato : 07-09-01 17:14

Når jeg starter Kawa tænker
> computeren i 8-9 sek, og derefter sker der intet. Jeg kan se programmet i
> jobliste under processer.

Har du forsøgt at formatere og installere windows igen.... Det ville jeg
prøve (man bør jeg alligevel formatere windows en gang i måneden!).

The MaXx