"Fisse fisse fisse. Fisse! Kusse kusse kus~
Fra : Mads Pedersen

Dato : 06-09-01 21:12

Er der nogen der ved hvem der indspillede det nummer hvor ovennævnte bid
stammer fra? Nummeret er så vidt jeg husker fra '80erne.

Mvh Mads

Fra : Pipeline

Dato : 06-09-01 23:33

"Mads Pedersen" <cykologen@sletdette.mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvem der indspillede det nummer hvor ovennævnte bid
> stammer fra? Nummeret er så vidt jeg husker fra '80erne.
>
> Mvh Mads

Hæ, ja den kan jeg godt huske Jeg ved desværre ikke hvem det er, men et
kvalificeret(?) gæt, må da være Det Neodepresionistiske Danseorkester?

Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 07-09-01 08:24

Tjeck evt. katapult spille liste! De spillede nemlig noget fra den i går
efter middags. www.dr.dt/p3/katapult

Fra : Mads Pedersen

Dato : 07-09-01 15:06

Var s'mænd også der jeg fik opfrisket mine minder om nummeret...

Specielt den censurerede udgave var....interessant .

"Hvorfor er min så stiv i dag?"

For ikke at tale om omkvædet

"Jakob Strandgaard Andersen" <jakobsa@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3b98762f$0$3240$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

Fra : bonfils

Dato : 07-09-01 22:22

> [...]
et
> kvalificeret(?) gæt, må da være Det Neodepresionistiske Danseorkester?

Som tidligere medlem af bemeldte ensemble kan jeg svare nej, det var
ikke os!
Jeg kan til gengæld godt huske singlen (var det ikke en slags
Gnags-parodi?), som kom en gang midt i 80'erne på pladeselskabet Kong
Pære. Men jeg erindrer hverken titel eller band... Jeg mener ikke, man
hørte mere til bandet siden.

--
http://kim.bonfils.com
"One of the symptoms of an approaching nervous breakdown is the belief

Fra : bonfils

Dato : 08-09-01 09:23

Var lige inde og søge i statsbibliotekets SOL-database. Og der var den:

Titel: Hvorfor?
Trykkested: : Kong Pære
Beskrivelse: : Stereo ; 17 cm
Nationalbib.nr.: dk (69074)
Numre: Plademærke og nummer: Kong Pære KPS 1
Ophav: Bureau & Bizar
DK5: 78.794:5

(&-tegnet kommer bag på mig - jeg troede de hed Bureau Bizar, men det ku'
selvfølgelig være en slåfejl)