Gøre funktioner tilgængelige for andre pro~
Fra : Claus Nielsen

Dato : 06-09-01 20:56

Nogen der kan give mig et hint om hvordan man i sit program, kan lave
funktioner, der kan "ses udefra" - det vil sige funktioner der kan
kaldes fra andre programmer? Jeg forestiller mig at lave noget der kan
fungere ved hjælp af API kald...

Mvh, Claus Nielsen
--
e-mail: cnn@post6.tele.dk
homepage: http://home6.inet.tele.dk/cnn

Fra : Thomas Munk

Dato : 07-09-01 07:18

COM-teknologi...

Læs f.eks. i Delphi-hjælpen om "Automation Servers"