Sig mig lige !?!
Fra : tom dissing

Dato : 06-09-01 19:18

Som bruger af dette forum slår !? Det mig sommetider..
Sidder i og skændes... ( uden at kende hinanden)...
Eller bliver der .. Ind i mellem ... Kastet med mudder, blot for at gøre det
!?!?! ( fordi i kender hinanden!?!?)

Tom Dissing

Fra : Martin Edlich

Dato : 06-09-01 19:42

In article <B7BD8A60.8352%tom@mir.dk>, tom dissing <tom@mir.dk> wrote:

> [...]
> Sidder i og skændes... ( uden at kende hinanden)...
> Eller bliver der .. Ind i mellem ... Kastet med mudder, blot for at gøre det

Ja, nej, og måske. Og så alligevel ikke (nogen gange).

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Mikael Kern

Dato : 10-09-01 11:58

Martin Edlich wrote:

> Ja, nej, og måske. Og så alligevel ikke (nogen gange).

Det fine ved denne NG er, at man altid får et præcist svar. Eller i
hvert fald får svar, som man spør´!

En anden fin ting er den store vilje til at køre langt OT ved den
mindste chance/stavefejl.

Og for måske at svare, forekommer det mig, at der må stå i fundatsen
(som jeg ikke har læst) at det er tilladt at drille uanset om man
kender hinanden eller ej???

Faktisk tror jeg, min Mac er federe end din Mac, Tom. Højst 1
genstart om ugen p.gr.a. elendige MS websider...

mvh Mikael Kern

--
Mikael Kern - Steadicam Owner/Operator - Lighting Cameraman -
EFP/OB/SNG Rentals

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 10-09-01 14:51

Mikael Kern <kern@kern.dk> wrote:

> Og for måske at svare, forekommer det mig, at der må stå i fundatsen
> (som jeg ikke har læst) at det er tilladt at drille uanset om man
> kender hinanden eller ej???

læs den igen der er drille _pligt_ på 9.63456% af dine indlæg

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på iceBook

Fra : tom dissing

Dato : 10-09-01 16:04

Sikkert men jeg har flere processorer !?
Tom

Fra : Martin Edlich

Dato : 10-09-01 18:01

In article <3B9C9CB9.5B553006@kern.dk>, Mikael Kern <kern@kern.dk>
wrote:

> Det fine ved denne NG er, at man altid får et præcist svar. Eller i
> hvert fald får svar, som man spør´!

Har du prøvet at genopbygge skrivebordet?

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Anders

Dato : 10-09-01 21:18

Martin Edlich skrev:

> Har du prøvet at genopbygge skrivebordet?

Stadart"svaret" over dem alle Dur til alt:

"Mine iconer har pludselig fået samme udeende. Hvad gør jeg?"

"Min harddisk siger sjove lyde. Hvad gør jeg?"

"En rocker kom og ødelagde mit arbejdsværelse. Hvad gør jeg?"

og selvfølgelig: "Min Principia ramme har fået en bule på overrøret. Hvad
gør jeg?"

Kan vi ikke sætte en robot til at smide det ud, hver gang en ny tråd
startes?

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 10-09-01 22:11

Anders <ajkmine@boxershortsmac.com> wrote:

> "En rocker kom og ødelagde mit arbejdsværelse. Hvad gør jeg?"

ROTFL
--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på iceBook

Fra : Martin Edlich

Dato : 10-09-01 22:25

In article <B7C2EC8E.B642%ajkmine@boxershortsmac.com>,
Anders <ajkmine@boxershortsmac.com> wrote:

> "En rocker kom og ødelagde mit arbejdsværelse. Hvad gør jeg?"

Reset PRAM.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 11-09-01 18:34

Anders <ajkmine@boxershortsmac.com> wrote:

> "Mine iconer har pludselig fået samme udeende. Hvad gør jeg?"

Genopbygger skrivebordet.

> "Min harddisk siger sjove lyde. Hvad gør jeg?"

Se nedenfor.

> "En rocker kom og ødelagde mit arbejdsværelse. Hvad gør jeg?"

Klager over at de ikke også bankede fornuft i din harddisk.

> og selvfølgelig: "Min Principia ramme har fået en bule på overrøret. Hvad
> gør jeg?"

Slette alle indstillingsfiler, zapper PRAM, sletter alle MS udvidelser
og ringer til rockerne for at få dem til at banke form i rammen igen.

> Kan vi ikke sætte en robot til at smide det ud, hver gang en ny tråd
> startes?

Ingen erfaring med programmering af spam botter, men det kunne da være
sjovt at prøve.

--
Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

If I wanted culture, I'd eat yogurt.

Fra : Henrik Münster

Dato : 11-09-01 22:53

Jan Oksfeldt Jonasen <jonasenREMOVE@THISit.dk> wrote:

> Slette alle indstillingsfiler, zapper PRAM, sletter alle MS udvidelser
> og ringer til rockerne for at få dem til at banke form i rammen igen.

Indenfor cykling hedder det ikke MS. Det hedder Shimano! Spørg
selv Morten Reippuert.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Martin Edlich

Dato : 11-09-01 23:03

In article <1ezld1w.fmpx9ud6mj1sN%henrik@muenster.dk>,
henrik@muenster.dk (Henrik Münster) wrote:

> Indenfor cykling hedder det ikke MS. Det hedder Shimano!

Hvordan sletter man sine Shimano, æble-alt-S-H?

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 11-09-01 23:08

> Hvordan sletter man sine Shimano, æble-alt-S-H?

man bruger dem en vinter, så sletter de sig selv

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på iceBook

Fra : Anders

Dato : 12-09-01 00:13

Henrik Münster skrev:

> Indenfor cykling hedder det ikke MS. Det hedder Shimano!

LOL! og enig.

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 13-09-01 11:11

> [...]

> og ringer til rockerne for at få dem til at banke form i rammen igen.

> Ingen erfaring med programmering af spam botter, men det kunne da være

Hvad skal vi med spam botter? Vi har da adskillige i gruppen! :)
--
Mvh Michael Tysk-Andersen

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 11-09-01 21:57

Anders <ajkmine@boxershortsmac.com> wrote:

> Stadart"svaret" over dem alle Dur til alt:

Hvis dette var IRC ville vi have en Bot herinde.
Så kunne man skrive "Bot, stdsvar"
Og så ville den komme med en ERS quote, f.eks.:

"Har du prøvet at slette hele din Systemmmappe? Hvis det ikke virker så
...."

Nååååhhhh nej, vi HAR jo en bot - jezz Thomas

Mojn, Thomas

/msg ERS stdsvar
/msg ERS botsnack

nice bot! :)

--
My eye-opener about clothing styles came when I encountered a young
Apple engineer who was wearing two days of beard, and a dress!

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 11-09-01 22:43

Fra : Christian Flintrup

Dato : 12-09-01 19:08

Thomas Boelskifte <engineering@boelskifte.dk> wrote:

> Nååååhhhh nej, vi HAR jo en bot - jezz Thomas

Ikke drille den ganske udmærkede herre, Thomas!

--
Chr

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 15-09-01 22:07

Christian Flintrup <ic@osxhacks.com> wrote:

> Ikke drille den ganske udmærkede herre, Thomas!

Det gjorde jeg da heller ikke, jeg drillede Erik-Richard!

Mojn, Thomas

Fra : Christian Flintrup

Dato : 16-09-01 02:02

Thomas Boelskifte <engineering@boelskifte.dk> wrote:

> Det gjorde jeg da heller ikke, jeg drillede Erik-Richard!

Jeg vælger at omformulere sætningen.

Thomas! Du må ikke drille den udmærkede herre!

Sådan :)

--
Christian

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 16-09-01 21:51

Christian Flintrup <ic@osxhacks.com> wrote:

> Jeg vælger at omformulere sætningen.
>
> Thomas! Du må ikke drille den udmærkede herre!
>
> Sådan :)

Jeg er så stadig ikke med på hvem du mener.

Mojn, Thomas

Fra : Christian Flintrup

Dato : 16-09-01 21:53

Thomas Boelskifte <engineering@boelskifte.dk> wrote:

> Jeg er så stadig ikke med på hvem du mener.

Udmærket til vejrtrækning fx!

--
Christian

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 18-09-01 22:19

Christian Flintrup <ic@osxhacks.com> wrote:

> Udmærket til vejrtrækning fx!

Ahhh ja, jeg ser. Det må siges at være sandt. Især varm luft ser det ud
til at gå noget så vældigt med.

Mojn, Thomas

Fra : N/A

Dato : 11-09-01 23:29

Fra : Pete

Dato : 11-09-01 23:29

in article 1ezldq9.1uco7l71ujkbs6N%engineering@boelskifte.dk, Thomas
Boelskifte at engineering@boelskifte.dk wrote on 11/09/01 22:57:

> [...]
> ..."
>
> Nååååhhhh nej, vi HAR jo en bot - jezz Thomas

LOL!!!!

--
/peter

"ALL YOUR INNOVATIONS ARE BELONG TO US." -- Bill Gates
( to Steve Jobs after demoing MS-Windows XP )

Fra : Peter Gersmann

Dato : 06-09-01 19:58

> [...]

> Eller bliver der .. Ind i mellem ... Kastet med mudder, blot for at gøre
> det !?!?! ( fordi i kender hinanden!?!?)

Ork, vi kender da hinanden *s. Tag nu Peter Bjørn Perlsø. Hans mor var
min læge gennem mange år, og jeg har gået på samme skole som ham.

Jeg tror i øvrigt meget er et spørgsmål om temperament. Hvis man bruger
dk.edb.mac aktivt, så er det pænt irriterende når enkelte konsekvent
skriver for lange linier, bruger 10 linier på en signatur og kører med en
reality distortion som får Steve Jobs til at blegne.

Men bortset fra et enkelt indlæg mener jeg at tingene holdes indenfor det
nogenlunde rimelige. Og når dagen er omme, så har de fleste af os lært
noget nyt, fået hjælp med et par ting og der plejer at være mere grin end
mudder.

Den eneste ting som sumper totalt er vores fundats - den omtaler Newton
og Pippin som emner for denne gruppe.

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.mac

//Peter Gersmann

Fra : Anders

Dato : 06-09-01 20:24

Peter Gersmann skrev:

> Den eneste ting som sumper totalt er vores fundats - den omtaler Newton
> og Pippin som emner for denne gruppe.

Vores fundats er da noget af det bedste. For det første er den det bredeste
på dansk usenet jeg har set (som det plejer at blive sagt: Bare det er
skrevet på en computer, som kører MacOS eller der bliver skrevet om macs) og
for det andet er det fedt at Newton bliver nævnt explicit.

Det eneste problem jeg ser er, at jeg i princippet ikke må bruge min Newton
2100, men absolut skal hen til min Pismo, når jeg skriver om cykler her i
dk.edb.mac.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-09-01 22:49

> Den eneste ting som sumper totalt er vores fundats - den omtaler Newton
> og Pippin som emner for denne gruppe.
>
> http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.mac
>
> //Peter Gersmann

WTF if Pippin ? ..Pippi Langstrømpes søster ?!

/thomas

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 06-09-01 23:37

Thomas von Hassel <t@garbage.dk> wrote:

> WTF if Pippin ? ..Pippi Langstrømpes søster ?!

Apples bud på en internet konsol - nåede aldrig markedet og var som
Newton mange år foran i tid - og dog, både Oracle og sun
eksperimenterede også med sådanne terminaler.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på iceBook

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 07-09-01 06:35

Morten Reippuert Knudsen <reippuert@mac.com> wrote:

> Apples bud på en internet konsol - nåede aldrig markedet og var som
> Newton mange år foran i tid - og dog, både Oracle og sun
> eksperimenterede også med sådanne terminaler.

Hvor lang tid er det tilbage ? Samtidig med newton ?

Jeg mente ellers jeg havde godt fat i apples histroiebøger ;)

/thomas

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 07-09-01 11:16

> Hvor lang tid er det tilbage ? Samtidig med newton ?

jeg kan ikke huske det, men jeg blev mac-bruger i 96, så mit bud er 95
eller 96.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på iceBook

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 07-09-01 19:11

> [...]

> Newton mange år foran i tid - og dog, både Oracle og sun
> eksperimenterede også med sådanne terminaler.

Kan det evt. bekræftes for mig, at den sidste Newton havde en 200MHz ARM
processor?

Appopos Pippin. En fra arbejde har for nyligt anskaffet sig en iPac, en
af de rigtigt morsomme ting ved den er, at man kunne få den vilde bil
spil....Racing Days. Nogle vil måske huske, hvor meget hype der var
omkring netop ovenstående da Pippin var undervejs.

Fra : Peter Gersmann

Dato : 07-09-01 19:35

In article <1ezdrbj.ukv9hnpvclvjN%jonasenREMOVE@THISit.dk>,
jonasenREMOVE@THISit.dk (Jan Oksfeldt Jonasen) wrote:

> Kan det evt. bekræftes for mig, at den sidste Newton havde en 200MHz ARM
> processor?

Den havde en 161 MHz Strong ARM.

//Peter

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 06-09-01 21:01

tom dissing <tom@mir.dk> wrote:

> [...]
> Sidder i og skændes... ( uden at kende hinanden)...
> Eller bliver der .. Ind i mellem ... Kastet med mudder, blot for at gøre det

lidt af hvert...

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på iceBook

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 11-09-01 21:37

I artiklen <newsspam3-1C15C4.23251010092001@sunsite.dk> , Martin Edlich
<newsspam3@mail.edlich.dk> skrev:

> Reset PRAM.

Desværre, det virker kun hvis du bor på en husbåd.