Frede Fup
Fra : Rick Madsen

Dato : 06-09-01 18:09

12.oktober i Pumpehuset
13.oktober i Forbrændingen

Er der nogen der kan supplere med flere datoer i Kbh.´s området?

hvm

Fra : Hanne

Dato : 06-09-01 20:05

Rick Madsen <hvm@mail.uni2.dk> skrev i en
> 12.oktober i Pumpehuset
> 13.oktober i Forbrændingen
>
> Er der nogen der kan supplere med flere datoer i Kbh.´s området?

Ja da, der hvor jeg skal opleve ham - Stars i Vordingborg den 6.
oktober. Hvis man kan kalde det Kbh´s området

Hilsen Hanne

Fra : Zeus

Dato : 07-09-01 07:18

"Rick Madsen" <hvm@mail.uni2.dk> skrev i en meddelelse news:3B97AD96.311D@mail.uni2.dk...

> Er der nogen der kan supplere med flere datoer i Kbh.´s området?

Ja da...
Kig på http://www.frede-fup.dk - Der er en koncert-kalender!

--
- Zeus.
Icy Que: 10262616

Fra : Rick Madsen

Dato : 08-09-01 03:14

Zeus gjaldede fra himlene:

> Ja da...
> Kig på http://www.frede-fup.dk - Der er en koncert-kalender!

Tak, oh mægtige Zeus, universets eksalterede hersker!

Tolv jobs fordelt over én måneds tid...man ville jo ønske at der kunne
komme nogle flere stop på turnéen; både for vores skyld, såvel som for
Frede og drengene...

[kopieret fra www.frede-fup.dk]
Turnéplan:
28.
september
Viften
Rødovre
Tlf.: 36704500
29.
september
Toldkammeret
Helsingør
Tlf.: 49282048
06. oktober
Stars
Vordingborg
www.billetnet.dk
10. oktober
Skråen
Aalborg
Tlf.: 98122189
11. oktober
Rytmeposten
Odense
www.billetnet.dk
12. oktober
Pumpehuset
København
www.billetnet.dk
13. oktober
Forbrændingen
Albertslund
Tlf.: 43625043
18. oktober
Fermaten
Herning
Tlf.: 97225510
19. oktober
Panic
Haderslev
Tlf.: 74527906
20. oktober
Tante Olga
Randers
Tlf.: 86411970
26. oktober
Portalen
Greve
www.billetnet.dk
27. oktober
Torvehallerne
Vejle
www.billetnet.dk

hvm

Fra : Zeus

Dato : 08-09-01 05:55

"Rick Madsen" <hvm@mail.uni2.dk> skrev i en meddelelse news:3B997EDD.6EE8@mail.uni2.dk...

> Tak, oh mægtige Zeus, universets eksalterede hersker!

S'lidt...

> Tolv jobs fordelt over én måneds tid...man ville jo ønske at der kunne
> komme nogle flere stop på turnéen; både for vores skyld, såvel som for
> Frede og drengene...

Jeg behøver vel ikke at nævne at jeg selv har købt billet til tourstarten i Rødovre...

--
- Zeus.
Icy Que: 10262616