Sebring slip-on pris
Fra : Jens Kristian Jensen

Dato : 06-09-01 14:10

Hejsa
Jeg har en kollega der skal købe et Sebring aluminiums slip-on af mig. Vi
ved bare ikke i hvilket prisleje det skal ligge. Det er til en CBR600, og
har kørt omkring 10.000km - modelnummer eller lignende kender jeg ikke.
Er der nogen der kan hjælpe med hvad sådan en svend er værd?

MVH
Jens Kristian L. Jensen
CBR600F4

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 06-09-01 14:17

Hej

Jeg byder 250,-.....

Med venlig hilsen

Kenneth Sørensen

Fra : Jens Kristian Jensen

Dato : 06-09-01 14:30

Hej Kenneth, dit fjols...

Til jer andre - det er ham der skal købe det

Jens K