synk. 2x Outlook
Fra : Tue Hellstern

Dato : 06-09-01 14:13

Hej NG,
Jeg har en bærbar og en stationær begge med Outlook 2000 på, nu vil jeg
ger´n kunne synkronisere disse to så alle oplysninger findes på begge. Er
der et værktøj til dette eller hvordan gør man nemmest?

hilsen
Tue

Fra : pre

Dato : 06-09-01 18:19

Det foregår (vistnok) altid fra den bærbare, men i første omgang skal du
hente en add-in: Outlook Sync Folders. Der dukker en del problemer op, som
skal løses, men forskelligt for netværk, for Exchange Server, og for Net
Folders. Om ikke en "sync" bruger kommer med bedre forslag, så kom tilbage
med lidt flere oplysninger.
pre

Fra : Tue Hellstern

Dato : 07-09-01 11:04

Hej Pre
Tak for dit svar det lyder som det rigtige.
> hente en add-in: Outlook Sync Folders
Men hvor finder jeg den add-in, jeg har prøvet at søge på Microsoft's side,
men kunne ikke finde den. Fant dog noge andre spændende ting
Har du et link ?

Hilsen
Tue

Fra : pre

Dato : 07-09-01 18:43

Hej
Det skulle være en MS fil, altså OfficeUpdate, som desværre er blevet lidt
tung at danse med. Der er det lille fif at på Windows-siden ligger der en
rutine til at søge d/l filer. Du kan få en kæmpeliste over filer til WIN98 -
og WIN97, men kan også begrænse til Outlook 2000.
Jeg har Zd's liste over ca. 400 Outlook filer, men den er ikke der.

For dog at være lidt positiv, så sender jeg noget tekst om Synchronizering
uden Exchange Server.