Gratis newsservere.....??
Fra : Alv@rez

Dato : 06-09-01 12:08

Hej

Ved godt jeg er OT...... men er tilknyttet sonofon news og den har været nede i mere end 6 uger nu.....PIS
Findes der gratis newsservere som ikke er webbaseret foruden sunsite...???
Svar helst via mail

PFT
Alvarez

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 06-09-01 13:36

[posted and mailed]

"Alv@rez" <spuncock@hotmail.com> skrev i

> Ved godt jeg er OT...... men er tilknyttet sonofon news og den har
> været nede i mere end 6 uger nu.....PIS Findes der gratis
> newsservere som ikke er webbaseret foruden sunsite...?

Skift udbyder. Hvis deres newsserver har været nede i 6 uger tyder det
enten på, at de ikke mener, at det er nødvendigt at tilbyde en
fornuftig newsservice eller på ren uproffesionalisme.

En mulighed er dog at bruge http://www.sunsite.dk som har
news.sunsite.dk
Denne server har alle dk. grupper minus de binære.

--
Mvh. Morten http://miljokemi.dk
Miljøtemaer: http://tema.miljokemi.dk

Fra : Rasmus Waehrens

Dato : 06-09-01 21:28

"Alv@rez" <spuncock@hotmail.com> wrote:

>Ved godt jeg er OT...... men er tilknyttet sonofon news og den har været nede i mere end 6 uger nu.....PIS

Nah - jeg kører da også via news.sonofon.dk, og den kører da lige
p.t., og har forøvrigt gjort det i et stykke tid uden problemer.
--
Rasmus Waehrens
Prophet on a mission from HesteFest.dk

Fra : Alv@rez

Dato : 07-09-01 08:00

Også de binære grupper....??

Rasmus Waehrens <rw@_NOSPAM_hestefest.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:3b97dc0c.704312@news.sonofon.dk...

Fra : wolfe

Dato : 09-09-01 21:28

Du kan jo prøve denne her den kræver at du signer up hos dem , men det er
gratis
News.CIS.DFN.DE. Du kan også prøve at søge dem her
http://www.newzbot.com/search.html
--
Nero-Wolfe@ofir.dk

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 06-09-01 21:34

Morten Bjergstrøm, du skrev:

> En mulighed er dog at bruge http://www.sunsite.dk som har
> news.sunsite.dk
> Denne server har alle dk. grupper minus de binære.

, ellers findes der f.eks news.netsite.dk eller
news.teleline.es
--
Henrik