Online-gaming t. Mac???
Fra : Nik

Dato : 06-09-01 11:45

Er der nogen der ved om der findes nogle online-games, som man kan være med
på, selvom man har Mac?
....det er det eneste minus ved at være mac-ejer, syntes jeg

Nik

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 06-09-01 12:53

Nik <nik@galestreger.dk> wrote:

> Er der nogen der ved om der findes nogle online-games, som man kan være med
> på, selvom man har Mac?
> ...det er det eneste minus ved at være mac-ejer, syntes jeg

UT og Q3 findes, de er godt nok et par år gamle, men ud over halflife
(counterstrike) er de stadig blandt de mest spillede on-line spil.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på iceBook

Fra : Thøger

Dato : 06-09-01 13:27

Jeg spiller Rune hver eneste dag... det styrer for vildt, og der kommer en
expansion om ikke så lang tid (håber jeg!)

--
Thøger Terp
Expect nothing but obedience...

Fra : Henrik Münster

Dato : 06-09-01 23:05

Morten Reippuert Knudsen <reippuert@mac.com> wrote:

> UT og Q3 findes, de er godt nok et par år gamle, men ud over halflife
> (counterstrike) er de stadig blandt de mest spillede on-line spil.

Jeg vovede mig ind på en net-café med min søn på seks år
forleden og spillede Half-Life. Det findes da ikke til Mac, vel? Det var
måske lidt tyndt at spille det, når man kun er to, men vi var jo
begyndere, og efter kort tid havde jeg faktisk lidt svært ved at klare
junior.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 06-09-01 23:48

> Jeg vovede mig ind på en net-café med min søn på seks år
> forleden og spillede Half-Life. Det findes da ikke til Mac, vel?

Nej, det blev oversat men aldrig udgivet.

> Det var måske lidt tyndt at spille det, når man kun er to, men vi var jo
> begyndere, og efter kort tid havde jeg faktisk lidt svært ved at klare
> junior.

små sataner, når jeg spiller online leder jeg altid efter servere med
aldersbegrænsning nedefter - ellers får jeg helt sikkert bank (det gør
jeg alligevel)

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på iceBook

Fra : Magnus Rohde

Dato : 06-09-01 13:54

d. 06/09/01 12:44 skrev Nik på nik@galestreger.dk i artiklen
B7BD1F82.9EA9%nik@galestreger.dk:

> Er der nogen der ved om der findes nogle online-games, som man kan være med
> på, selvom man har Mac?
> ...det er det eneste minus ved at være mac-ejer, syntes jeg
>
> Nik

Prøv at se på:

<http://ww.gameranger.com/>

Magnus

Fra : Magnus Rohde

Dato : 06-09-01 13:55

> [...]

> på, selvom man har Mac?
> ...det er det eneste minus ved at være mac-ejer, syntes jeg

Prøv at se på:

<http://www.gameranger.com/>

Magnus

Fra : Thomas Hansen

Dato : 07-09-01 16:05

Diablo II er også et fedt spil. Der er lige kommet en rigtig lækker
expansionpack, "Lord of Destruction".
Thomas