Erfaringer omkring Madeira søges..
Fra : Eddy Folder

Dato : 06-09-01 11:05

Hej alle

Ja så er jeg her igen...

Er der nogle der kan fortælle noget omkring overnatningsmuligheder på øen
Madeira?? Min kæreste og mig har nu købt to fly billetter der ned og mangler
lidt information om de foskellige steder at bo.. Vi gider ikke hotel da de
tit er overbefolket, men kunne nu godt tænke os at vi noget omkring nogle
ferielejligheder rundt omkring.. Så hvis der er nogle der ligger inde med et
godt sted at bo hvor man ikke skal betale en halv million om dagen så er vi
meget interesseret i at høre hvor
Hvis der er nogen der har nogle ideer til ting man bare skal se når man er
der, så er i også meget velkommen til at skrive..

Hav det godt..

-Terry Sanderson

Fra : Jan Boegh

Dato : 07-09-01 17:04

"Eddy Folder" <chill@ofir.dk> wrote in message news:3b974a38$0$9450$4d4eb98e@news.dk.uu.net...

> lidt information om de foskellige steder at bo.. Vi gider ikke hotel da de
> tit er overbefolket

Så er det vel også temmeligt svært at få et værelse

mvh
Jan

Fra : Kim Larsen

Dato : 07-09-01 21:34

Hej Terry.

Prøv eventuelt at kikke på :

Trekking på Madeira.
http://www.rejsebeskrivelser.dk/cgi-bin/jump.cgi?ID=384

Walking on Madeira
http://www.rejsebeskrivelser.dk/cgi-bin/jump.cgi?ID=377

God fornøjelse

--
Http://www.Rejsebeskrivelser.dk kom pr. 1-8-2001 i en ny og superopdateret
udgave. Nu med 1000vis af rejsebeskrivelser, rejserelevante links samt