Ikon fejl i Outlook 2000
Fra : Lars Nedergaard

Dato : 06-09-01 11:04

Hej
Jeg har lige installeret Outlook og installationen forløb uden fejl men hvis
jeg trykker på kalender i Outlook lukker programmet med en fejl, hvis jeg
trykker på Noter kommer jeg til indbakken, ikonet for slettet post bringer
mig til kalender o.s.v Ingen af ikonerne virker som de skal.
Jeg har afinstalleret Outlook og prøvet at installere igen men med samme
fejl.
Det er en standard Office pakke og ikke en prirat version.
Nogen der har en ide ?

--

M.v.h.
Lars Nedergaard

Fra : pre

Dato : 06-09-01 18:22

Den mest umiddelbare løsning hedder Find & Erstat, den finder du i menu'en
for hjælp.
Rutinen gennemgår alle filer - og kontrollerer at de er i orden. Det varer
ikke mange minutter.
pre

Fra : Lars

Dato : 06-09-01 21:27

pre <send@ingen.mail> skrev i en
nyhedsmeddelelse:h6Pl7.2982$9V5.177990@news000.worldonline.d
k...
> [...]
finder du i menu'en
> for hjælp.
> Rutinen gennemgår alle filer - og kontrollerer at de er i

Tak for det, den funktion har jeg aldrig set før men på den
anden side jeg har heller ikke været ude for det sære
problem før
Lars