Mac DJ
Fra : Per Madsen

Dato : 06-09-01 00:26

Hej
Jeg skal denne kommende weekend agere Dj ved en større fest, og havde i den
anledning tænk mig at slæbe min iMac med (til MP3'er, duh). Derfor skulle
jeg jo gerne undgå diverse systemnedbrud (udv.-konflikter, osv.), og tænkte
om det ikke var en god idé, kun at køre med et Apple-udvidelses sæt til
dette arrangement,- altså ingen tredieparts udvidelser. Hvordan laver jeg
det i Conflict Catcher,- jeg kan ikke umiddelbart se, at jeg kan vælge
"Apple extensions only". iTunes-udvidelsen ville høre til et sæt "Apple ext.
only" ville den ikke (og jo jeg kan jo altid bare ligge den over).

Mvh.
Per

Fra : Peter Gersmann

Dato : 06-09-01 05:15

In article <B7BC72FB.17B71%dsl52828@vip.cybercity.dk>, Per Madsen
<dsl52828@vip.cybercity.dk> wrote:

> Derfor skulle
> jeg jo gerne undgå diverse systemnedbrud (udv.-konflikter, osv.),

Mac OS X + iTunes til X.

//Peter Gersmann

Fra : Per Madsen

Dato : 06-09-01 16:04

in article moof.immerfreundlich-E8C5B5.06144006092001@news.get2net.dk, Peter
Gersmann at moof.immerfreundlich@mail.tele.dk wrote on 06/09/01 5:14:

> Mac OS X + iTunes til X.
>
> //Peter Gersmann

aaaarh, jeg vil nu ikke investere en lille tusse, eller hvor meget det nu
koster, i den anledning. Andre bud?

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 06-09-01 07:43

> [...]

> "Apple extensions only". iTunes-udvidelsen ville høre til et sæt "Apple ext.
> only" ville den ikke (og jo jeg kan jo altid bare ligge den over).

Det vil sige at m/dine 400 MB svedige 70'er disko mp3'ere skal bruges
til at bringe Odense i ekstase ? Bare jeg var i
Odense.......................

)))))))
--
Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Per Madsen

Dato : 06-09-01 16:07

in article 1ezb18k.1x3x2p28oosywN%jesper@gylling.net, Jesper Haaber Gylling
at jesper@gylling.net wrote on 06/09/01 7:42:

> Det vil sige at m/dine 400 MB svedige 70'er disko mp3'ere skal bruges
> til at bringe Odense i ekstase ? Bare jeg var i
> Odense.......................
>
> )))))))

Jep, vi skal vælte huset ja vi skal,- og gerne til tonerne af Brothers
Johnson )

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 06-09-01 15:49

> [...]

> "Apple extensions only". iTunes-udvidelsen ville høre til et sæt "Apple ext.
> only" ville den ikke (og jo jeg kan jo altid bare ligge den over).

Har du da mange problemer med den siden du er bekymret for nedbrud? Det
er jo en mac, Per!

--
mvh Jesper http://homepage.mac.com/jmfink/
| hjælp - jeg mangler en bolig i Kolding! |

Fra : Per Madsen

Dato : 07-09-01 01:28

in article 1ezbo05.1uljp5zh1a1e6N%jmfink@mac.com, Jesper Møller-Fink at
jmfink@mac.com wrote on 06/09/01 15:49:

> Har du da mange problemer med den siden du er bekymret for nedbrud? Det
> er jo en mac, Per!

Ikke siden jeg skiftede min opkobling ud (56K -> 384 ADSL), med en fast bred
forbindelse. Siden har jeg faktisk ikke haft problemer af betydning,- med
min Mac altså

Men det ville sgu være pinligt, om min lille bondi groovemaker (Mac'en igen)
gik ned midt på natten.
Når det kommer til stykket, er faren måske nok mere, at jeg ender med at
ligge ovre i et hjørne med grøn Pisang Ambon løbende ud af mundvigen.

Håber Mac'en klarer det natten igennem

Per

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 07-09-01 05:35

> [...]

> forbindelse. Siden har jeg faktisk ikke haft problemer af betydning,- med

Jamen - det er jo kun godt!

> Når det kommer til stykket, er faren måske nok mere, at jeg ender med at
> ligge ovre i et hjørne med grøn Pisang Ambon løbende ud af mundvigen.

Ad!

> Håber Mac'en klarer det natten igennem

Selvfølgelig gør den det! Det kan kun blive værre hvis du begynder at
rode for meget ved den nu