Hondalogo
Fra : boe

Dato : 05-09-01 22:58

Jeg har lavet en TrueType Font til PC indeholdende Hondalogo med vinger.
Fonten ligger på dk.binaer.motor.
På shift/h ligger hele logoet, på shift/i ligger navnet "Honda", på shift/j
ligger en højrevendt vinge og på shift/k ligger en venstrevendt vinge.
Fonten kan bruges ligesom alle andre TrueType Fonte - f.eks. i Word og andre
tekstbehandlingsprogrammer, og man kan anvende Words "Outline" funktion,
hvis man f.eks. skal plotte på en vinylskærer (det dét jeg selv skulle bruge
den til).

Bo, VF1000F

Fra : Klaus Hemme

Dato : 07-09-01 06:27

Fed! Bukker og takker

Klaus
CB350F
CB750F som mangler vinger

Fra : cmtca

Dato : 08-09-01 23:51

Jeg har altså lige et (dumt) spørgsmål...

Jeg har downloadet og installeret fonten, men de beskrevne 'effekter' via de
angivne tastekombinationer kan jeg ikke få frem.

Hvad skal jeg gøre for at kunne få logo / navn frem ?

Fra : boe

Dato : 09-09-01 10:55

cmtca <claus_madsen@it.dk> wrote in message

> Jeg har downloadet og installeret fonten, men de beskrevne 'effekter' via
de
> angivne tastekombinationer kan jeg ikke få frem.
>
> Hvad skal jeg gøre for at kunne få logo / navn frem ?

Hvis fonten er anbragt i /windows/fonts directoriet og hvis du i Word kan
vælge en font, som hedder "HONDABO", så skulle du gerne kunne skrive
logoerne ved at trykke på de angivene taster (shift/h, shift/i, shift/j og
shift/k). Når du trykker på andre taster end disse 4, får du bare en tom
firkant frem.

Bo, VF1000F

Fra : Hellfire

Dato : 09-09-01 19:43

> [...]
> shift/k). Når du trykker på andre taster end disse 4, får du bare en tom

Hmmm... [shift]+h, kommer der senere en, hvor vingen vender den anden vej?

Fra : boe

Dato : 09-09-01 20:16

Hellfire <henrik-paulsen@get2net.dk> wrote in message
> Hmmm... [shift]+h, kommer der senere en, hvor vingen vender den anden vej?

Ja, ja - hvis du ikke selv kan finde ud af at stykke en spejlvendt sammen af
i, j og k, så skal jeg da gerne generere en helt ny font alene til ære for
dig
Den ligger i din mail og når ellers TDK giver mig lov, lægger jeg den også
ud på binaer.motor

Bo, VF1000F

Fra : Hellfire

Dato : 10-09-01 19:34

> [...]
> dig
> Den ligger i din mail og når ellers TDK giver mig lov, lægger jeg den også

Sorry, ovennævnte option havde jeg liiige overset...... (PSP 7 kan fint
bruges) :-]
Btw, den font du mailede til mig..... [shift]+g giver mig bare en firkant,
og vælger jeg f.eks. indsæt symbol i Word97, er der kun de oprindelige 4 at
vælge imellem.

Fra : boe

Dato : 10-09-01 22:16

> [...]
> og vælger jeg f.eks. indsæt symbol i Word97, er der kun de oprindelige 4

Det fatter jeg ikke en brik af. Har du prøvet at hente den version, jeg har
lagt på binaer.motor (skulle være den samme som du har fået)? Den rigtige
skal have følgende tidsstempel: modified 09-09-01 21:07. Har den dét, er
det den rigtige. Har den et andet tidsstempel, har du ikke fået den gamle
smidt ud.

Bo, VF1000F

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 10-09-01 14:30

Den er helt kanon. Takker

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Allan Madsen

Dato : 12-09-01 08:42

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> wrote in message news:<9nifho$7o$1@sunsite.dk>...
> Den er helt kanon. Takker

Er er en der gider at maile den til mig da jeg pt. ikke har adgang til
binaer grupperne.

På forhånd tak

Allan Madsen
RVF400RR

Fra : boe

Dato : 12-09-01 08:46

"Allan Madsen" <am@sol.dk> wrote in message

> Er er en der gider at maile den til mig da jeg pt. ikke har adgang til
> binaer grupperne.

Er gjort..

Bo, VF1000F