Header og body i eet hug. Free Agent
Fra : Carl Ansgar Andersen

Dato : 05-09-01 19:30

Har lige skiftet PC.
På den gamle havde jeg fået Free Agent indstillet til at hente nye
headers og body i een operation ved ikonen længst til venstre
' Get New Headers in Subscribed Groups'
Jeg bruger samme version (1.21/32) på den nye PC, men kan nu ikke
finde hvor det er man indstiller denne funktion.
Jeg synes at funktionen er behagelig, og den sparer tid.

Er der en der er venlig og hjælpe mig på vej.

Carl Ansgar.
M.v.h.
Carl Ansgar Andersen. Bornholm

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-09-01 20:23

Wed, 05 Sep 2001 18:29:52 GMT, skrev ansgar-slet-@post3.tele.dk
(Carl Ansgar Andersen):

>På den gamle havde jeg fået Free Agent indstillet til at hente nye
>headers og body i een operation ved ikonen længst til venstre
> ' Get New Headers in Subscribed Groups'

Kender ikke Free Agent, men i Agent sætter man det under Message
=>Properties/Default Properties, alt efter om det skal være for
alle grupper eller kun markerede => Retrieve.

Formoder, at det er samme sted i Free Agent.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Carl Ansgar Andersen

Dato : 06-09-01 21:49

On Wed, 05 Sep 2001 21:22:31 +0200, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Kender ikke Free Agent, men i Agent sætter man det under Message
>=>Properties/Default Properties, alt efter om det skal være for
>alle grupper eller kun markerede => Retrieve.
>
>Formoder, at det er samme sted i Free Agent.
Det var det Tak for hjælpen

C.A.