Nedklipning af asparges
Fra : Ebbe Rasmussen

Dato : 05-09-01 17:48

Mine asparges er efterhånden blevet vanvittig store og vælter ud over det hele. Jeg plejer at lade
dem visne inden jeg gør noget. Kan jeg klippe dem ned nu???

Med venlig hilsen

Ebbe.

Fra : Helle

Dato : 06-09-01 08:04

SÅ vidt jeg har læst mig til, så skal de helst have lov til at stå så længe
som muligt, da de netop nu samler kræfter til næste års sæson - altså klip
dem helst ikke ned, men lad dem visne, som du plejer.

Helle