Skærme
Fijala 3554
Kvalitet af billig TFT 17''
Fra : Tonni

Dato : 05-09-01 15:29

Hejsa.
Jeg vil høre om der er nogen af jer som kender LM700 fra AOC?
Den koster godt 6000,- hos Datatel, hvilket jeg synes er billigt.

Jeg var så inde på AOC's hjemmeside. Specifikationerne så ikke specielt
imponerende ud. De var 1280*1024 ved 60 Hz.
Det er da meget lidt med 60 Hz, er det ikke? Jeg synes de fleste TFT skærme
kører med 70-75 Hz.

Hvordan er sådan en skærm til strategispil (ikke actionspil)?

mvh Tonni

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 14-09-01 08:44

"Tonni" <tosch@email.dk> wrote in message news:<9n5d1e$pdm$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
> kører med 70-75 Hz.
>
> Hvordan er sådan en skærm til strategispil (ikke actionspil)?

Hvis du har hørt noget nyt om den, vil jeg gerne høre med. Jeg er ved
at overveje at købe den!

Mvh
Thomas Mouritsen

Fra : Tonni

Dato : 14-09-01 17:34

Hejsa.
Nej jeg har ikke fået svar endnu. Så min konklusion har været at der ikke er
nogen her i gruppen med praktisk erfaring med den; eller andre TF skærme for
den sags skyld.
Men hvad, så man jo selv ud og finde oplysninger.

Jeg så et sted en Samsung 17'' til godt 10.000 et sted; og den havde et
vildt godt billede. Dette gjaldt både når man så den lidt fra siden, samt
lidt foroven af.