RRN Løgstør lørdag.
Fra : Tommy

Dato : 05-09-01 15:07

Mads, og i andre fra RRN. Vi vil prøve at møde talstærkt op her fra
Århus. 3 cykler er fra os garanteret (Henning, som nu har 2 maskiner,
AF1 + RS) skal desværre til Rødby hvor der jo er DM 50/85cc og std ob.

En 10-15 personer kommer vi, altså flere ej scooter ejere, da rigtigt
mange fra vores MC klub nu vil købe og igang med 125std. Altså kunne
dette jo også være det perfekte salgssted for brugte 125cc! (God ide´?)

Men nu til de egentlige spgm.

*) Skal vi traktere os selv, eller vil der være mulighed for køb på
stedet (Vand/mad)?
*) Er der strøm på pladsen som til DM/RRH-open?
*) Lover du at køre som Master hvis jeg bringer Bette Anders R med ?

Tommy

Fra : Tommy

Dato : 05-09-01 15:17

Bedre...