B-vitaminer
Fra : Bettina Madsen

Dato : 05-09-01 14:26

Hej!!

Jeg har et spørgsmål angående indtagelse af stærke
b-vitaminer. En pige jeg kender har gennem et stykke
tid tabt en del hår og blev anbefalet at tage nogle
B-vitaminer, men nu føler hun at hun tager på i vægt.
Uden at hun dog føler at hun spiser mere.
ER der nogen der har kendskab til om der kan være en bivirkning
ved stærke b-vitaminer?? Og hvad kan man gøre ved det??

ET andet spørgsål, som ligger lidt uden for gruppen:
Kan hårtab skyldes et for lille indtag af B-vitaminer som følge
af at man ikke spiser okse og svinekød??

Bettina

Fra : Mari

Dato : 05-09-01 20:24

"Bettina Madsen" <bettina@cyberdude.dk> skrev i en meddelelse news:3b9627f9$0$250$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> ET andet spørgsål, som ligger lidt uden for gruppen:
> Kan hårtab skyldes et for lille indtag af B-vitaminer som følge
> af at man ikke spiser okse og svinekød??

Du kan læse om vitaminer her:
http://www.sundhed.dk/servlet/sogemaskine?search=vitamin

Mh Mari