Grafik problemer på laptop
Fra : Freeloader

Dato : 05-09-01 13:32

Jeg har tidligere stillet dette spørgsmål i dk.edb.system.ms-windows, uden
held.

Jeg har, på min laptop, fået grafikproblemer. Når jeg ser billeder på NG, og
scroller ned ad siden, så kommer der tomme linjer i billedet, i takt med
scrollingen. Jeg har installeret nyeste grafikkort driver. Nogen der kender
dette problem.
I går, efter jeg havde brugt tv out og kært billedet over på tv skærmen, var
problemet væk, da jeg brugte lcd skærmen igen, men ik dag er problemet
tilbage

Freeloader
Remove 12 in e-mail adress when replying
---