Outlook 2000 - udskriftsmakro
Fra : KN

Dato : 05-09-01 11:14

Hej

Mig bekendt har Outlook 2000 ingen udskriftsgenerator el.lign.

Jeg har oprettet en brugerformular til adressekartotek med nye felter i.
Hvis jeg vælger at skrive dem ud fra Outlook får jeg én lang række med
information.

Jeg vil gerne selv kunne bestemme layoutet på udskriften.

Er der mulighed for det med en makro evt. koblet på Word, UDEN at skulle
bruge export-funktionen i Outlook.

Min ide var en makro i Outlook, der åbner Word (eller bruger Wordfunktioner)
til at indsætte relevanter felter fra adressekortet i en foruddefineret
maske og samtidig skriver den ud!

Kan det lade sig gøre?

mvh Kim

Fra : pre

Dato : 05-09-01 18:52

Outlook har flere printmuligheder som standard og der findes en add-in med
flere. Desværre er min version smuttet efter geninstallation, men prøv at
se på OfficeUpdate eller evt. Eris Millers Outlook Site (

Fra : KN

Dato : 06-09-01 09:39

Hvor finder jeg Eris Millers Outlook Site

mvh Kim

pre <send@ingen.mail> skrev i en
nyhedsmeddelelse:C_tl7.4412$sk1.138443@news010.worldonline.dk...

Fra : pre

Dato : 06-09-01 18:34

Undskyld - den smuttede inden jeg fik kontrollerede URL'en. Det hedder
www.slipstick.com
og der er mere på siden end det lige ser ud til.
En anden mulighed er Outlook hjørnet i
http://www.zdnet.com/downloads/stories/info/0,10615,70250,00.html

som har 3-400 utilities for Outlook, og jeg mener bestemt at der netop var
en rutine til det formål.
pre

newsGl7.5030$sk1.167351@news010.worldonline.dk...

Fra : pre

Dato : 06-09-01 19:47

Supplement:
Måske dette er løsningen (Zd-Net - det sidste tal er antal af leverede
kopier)
Aladdins: Envelopes & Labels 5.6 Print envelopes and labels directly from
Outlook.OS: Windows 95/98/NT/2000 07-06-00 Shareware 1,285 KB 3,378

Ellers er der den mulighed at lave et Mail Merge katalog med Outlooks
adresser og gemme dem i Word. Det brugte jeg i flere år til udskrivning.
pre