Følger VB pro edition med hvis man køber V~
Fra : Jens Myrup Pedersen

Dato : 05-09-01 11:20

Hejsa,

jeg har set at man hos computercity kan købe "MS VISUALSTUDPROSTU" for 899
kr.

Jeg går ud fra at der er tale om en student udgave af "Microsoft Visual
Studio 6.0 Professional Edition".

Er der nogen af jer der ved om VB6.0 professional edition følger med i denne
pakke?

Jeg kan ikke gennemskue det via de websites jeg har fundet

mvh

Jens

Fra : Truls Strand

Dato : 05-09-01 13:43

VB følger med i pro utgave hvis det er er PRO produkt

Truls

Fra : Jens Myrup Pedersen

Dato : 05-09-01 11:54

>VB følger med i pro utgave hvis det er er PRO produkt

Det tror jeg nok det er.... så vidt jeg kan se findes VS kun i Pro og
Enterprise. Så der er ikke noget "mindre" end pro...

mvh

Jens

Fra : Tim Sørensen

Dato : 05-09-01 13:34

> Det tror jeg nok det er.... så vidt jeg kan se findes VS kun i Pro og
> Enterprise. Så der er ikke noget "mindre" end pro...

Jo.. Learning Edition.

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://dondata.adsl.dk/

Fra : Jens Myrup Pedersen

Dato : 05-09-01 13:45

Men "MS VISUALSTUDPROSTU" - det må vel være pro versionen?

Altså - hvor svært kan det være for M$ at skrive hvad der er i deres pakker

Fra : @sbjørn

Dato : 05-09-01 13:52

> Men "MS VISUALSTUDPROSTU" - det må vel være pro versionen?
>
> Altså - hvor svært kan det være for M$ at skrive hvad der er i deres
pakker

Svært (Office og Windows undtaget)
Men jeg fandt lidt
http://msdn.microsoft.com/vstudio/prodinfo/features/features.asp

Fra : Jens Myrup Pedersen

Dato : 05-09-01 13:53

Der er nu heller ikke nævnt noget om en learning edition......

Fra : NON

Dato : 05-09-01 23:58

Iflg M$ hjemmeside kan man for stud. licens til følgende M$ produkter

Applikationer
Microsoft Office XP Professional eller Microsoft Office 2001 (Engelsk) til
Mac.

Operativsystemer
Microsoft Windows 2000 opgradering - eller
Microsoft Windows Me

Visual Studio Professional (Engelsk)
Visual Basic 6.0
Visual C++ 6.0
Visual J++ 6.0
Visual Inter Dev 6.0
FoxPro 6.0
MSDN Library

læs mere på http://www.microsoft.com/danmark/license/student/

Reaper

Fra : Jens Myrup Pedersen

Dato : 05-09-01 16:58

Jeg har været ude ved ComputerCity i Aalborg - de havde en enkelt tilbage på
hylden, så den købte jeg. Indholdet er:

VB 6.0 Prof.Edition
VC++ 6.0 Prof.Edition
VJ++ 6.0
InterDev
FoxPro 6.0, Prof.Edition
Developer Network Library

Og så er det bare at vente til 1. oktober, der er den "forventede
leveringsdato".

mvh

Jens