HTML-link til en PDF-fil
Fra : IPA

Dato : 05-09-01 10:53

Hej,

kan man via et HTML-link linke til en bestemt side i et PDF-dokument.
PDF-dokumentet indeholder ingen bookmarks.

-Frederik
IPA

Fra : J.C. Voss

Dato : 05-09-01 10:58

IPA <ipa@ipabeslag.dk> wrote:

> kan man via et HTML-link linke til en bestemt side i et PDF-dokument.
> PDF-dokumentet indeholder ingen bookmarks.

Nej.

--
//Jonas @ 11°, 56° | Remember Occam's razor? |
<http://geografi.hjem.wanadoo.dk>

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 05-09-01 11:29

"IPA" <ipa@ipabeslag.dk> writes:

> kan man via et HTML-link linke til en bestemt side i et PDF-dokument.
> PDF-dokumentet indeholder ingen bookmarks.

ja, men ikke uden at tilpasse din PDF fil:
http://www.adobe.com/support/techdocs/a17e.htm

Fra : Tony H. Reinkvist

Dato : 05-09-01 16:59

Det kan man godt, men serveren det ligger på skal understøtte det

Tony H. Reinkvist

Fra : Per Christoffersen

Dato : 06-09-01 08:33

"Tony H. Reinkvist" <tony@stofanet.dk> wrote in message
> Det kan man godt, men serveren det ligger på skal understøtte det

Gider du lige uddybe det?

/Per

Fra : Tony H. Reinkvist

Dato : 06-09-01 10:53

Øhm, okay. Det skal lige nævnes, at jeg fik dette at vide af en utroligt
klog IT-medarbejder (Ingeniør og Datalog) på Ingeniørhøjskolen i Århus i
forbindelse med en Studiehåndbog der skulle gøres tilgængelig i pdf-format.
Han fortalte, at man sagtens kan lave links direkte til sider/afsnit i
pdf-dokumenter på en webserver, såfremt der ligger et script på serveren der
inititerer dette. Om dette gælder for både NT-servere og Apache-servere ved
jeg ikke, men det var hans ord.

Derfor må jeg jo indrømme, at min udtalelse baserer sig på en klog mand :)
Det var blot ment som en lille hjælp

Tony H. Reinkvist

- Det er godt at spise grød, men kun hvis man er sulten...

Fra : Per Christoffersen

Dato : 06-09-01 12:02

> [...]
der
> inititerer dette. Om dette gælder for både NT-servere og Apache-servere

Okay, så er jeg med (altså i grove træk... )

> Derfor må jeg jo indrømme, at min udtalelse baserer sig på en klog mand :)
> Det var blot ment som en lille hjælp

Det har også været en hjælp, dvs. jeg blev lidt forbavset over din
udmelding, så derfor ville jeg gerne have mere at vide. Det er altid rart,
at få udvidet det muliges grænser.
Tak for det.

/Per