Opdateret side.
Fra : Michael

Dato : 05-09-01 00:29

Hej

Jeg har et lille problem med min forside!
Jeg har inddelt den i rammer (mest praktisk syntes jeg) de to af siderne kommer ok frem, men jeg har store problemer med menu siden.
Problemet ligger i at den skal hente menu.php (som det står i index filen) men i min browser henter en fil med navnet menu.htm.
Jeg har undersøgt i "vis kilde" og der står der den skal tage menu.php. Har slettet temp.internet.files, men stadigvæk kommer .htm
filen frem. Jeg har ikke hørt fra brugerne at der skulle være et problem, men jeg kan altså ikke se den rigtige menu.

Er der nogen herinde der gider og gøre mig den tjeneste og kigge på menuen og se hvad for en fil i får frem?
Siden er www.aik.dk/support

På forhånd tak og med venlig hilsen

Michael

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 05-09-01 00:38

Michael wrote:

> Er der nogen herinde der gider og gøre mig den tjeneste og kigge på menuen og se hvad for en fil i får frem?
> Siden er www.aik.dk/support

menu.php - der er intet galt der

Fra : Michael

Dato : 05-09-01 01:01

Lars Hoffmann <larshoffmann@teleline.es> skrev i en news:3B9565ED.E6A716A@teleline.es

> menu.php - der er intet galt der

Underligt hvorfor jeg så får menu.htm frem!?

Michael

Fra : J.C. Voss

Dato : 05-09-01 01:44

Michael <michael@pookerface.dk> wrote:

> Underligt hvorfor jeg så får menu.htm frem!?

Er du sikker på du åbner den uploadede version, og ikke en lokal
version? Blot en mulighed...

--
//Jonas @ 11°, 56° | Remember Occam's razor? |
<http://geografi.hjem.wanadoo.dk>

Fra : Michael

Dato : 05-09-01 01:59

J.C. Voss <jcSPAM@BLOCKvoss.tf> skrev i en news:1ez8q8c.rhwnje6cj40N%jcSPAM@BLOCKvoss.tf

> Er du sikker på du åbner den uploadede version, og ikke en lokal
> version? Blot en mulighed...

?
I min "vis kilde" refererer den til menu.php men henter menu.htm.
Hvor kommer den lokale version fra?

Michael