Musik fra Back To The Future
Fra : Allan Nielsen

Dato : 05-09-01 00:05

Hej.

Jeg har et rigtig godt spørgsmål til alle i experter...

I Back To The Future 3 spiller ZZ Top på markedspladsen, der tilbage i
western tiden...
Doc og hans kæreste, danser til en eller anden rigtig fed country sang.
Sådanne en god "sving-om" sang...
Når du hører den, ved du helt sikkert hvad det er for en jeg mener...

MEN! Hvad hedder den?
Jeg har kikket på alle de albums fra ZZTop og alle dem fra filmene selv,
UDEN HELD.

Så PLEASE! Hvis du lige ved hvad den hedder så skriv lige en lille linje!

Med Venlig Hilsen Allan

PS... Filmene kommer vist snart på Tv3

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 05-09-01 01:18

"Allan Nielsen" <bubb@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

Hej Allan

I følge internet movie data base blev der spillet følgende:

"DOUBLEBACK"
Written and Performed by ZZ Top
Courtesy of Warner Bros. Records
Available on Warner Bros. Records
"POWER OF LOVE"
Written by Huey Lewis, Johnny Colla, Chris Hayes
Performed by Huey Lewis And The News
Courtesy of Chrysalis Records, Inc.
"Turkey in the Straw"
"Battle Cry of Freedom"
"Clementine"

Håber det kan sætte dig på sporet.....?

Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik
www.flyinghotdogs.dk mail: info@flyinghotdogs.dk