Ang. Race Day
Fra : Rolf Skovløkke

Dato : 04-09-01 22:57

Hej

"Foo Bar" m.fl. ? - jo jeg nåede at kigge lidt med inden serveren smed mig
af for "gud ved hvilken gang".
Men alt andet lige, så giv mig lige lidt mere håndgribeligt at forholde mig
til.

Hvor mange veje havde politiet kontrolposter på? - og for hvad?
Var der kun dansk politi eller var andre med?
Hvordan foregik "filmingen"?
Hvem blev bedt om at åbne visiret/hjelmen?
- og hvad skete der ellers?

Jeg var selv optaget af andet MC-relevantmøde andets sted og oplevede ikke
hvordan etaten første sig frem.
Skal jeg på banen, så bliver det konkret og ikke på baggrund af lidft undren
hist og pist uden egentlig dokumenterbare situationer.

mvh
Rolf Skovløkke