RRN dag i Løgstør på Lørdag
Fra : Uffe Overgaard Koch

Dato : 05-09-01 07:34

Hej RRN-gutter!

Jeg syntes ikke der er blevet skrevet så meget om arrangementet på lørdag
her på det sidste, bliver det stadig til noget? Hvad sker der hvis det
regner lidt? ..meget?

Ang. udstyr hvad skal man have med? Jeg har desværre ingen læderdragt (kun
gore-tex), og er en hmmm voksen mand, har I noget man kan låne?

Jeg tror der kommer mange, jeg har i hvertfald spredt ordet til mange. Vi
kommer en bette flok fra klubben, og vi hammer glæder os.

--
/uffe
gsf600

Fra : Armand

Dato : 04-09-01 23:12

Uffe Overgaard Koch <uffe@NOSPAMdata-dealeren.dk> skrev i en
> [...]
Vi
> kommer en bette flok fra klubben, og vi hammer glæder os.

Heey!
Og når nu jeg og nogle af YRS-knægtene fra "Kun Race" også vilbevæge os
derop, er der så en adresse eller rutevildledning at køre efter?

--
Armand.

Fra : Uffe Overgaard Koch

Dato : 05-09-01 16:43

Armand wrote:
> Og når nu jeg og nogle af YRS-knægtene fra "Kun Race" også vilbevæge os
> derop, er der så en adresse eller rutevildledning at køre efter?
Hvis I selv finder til Hobro, skyder I bare ud af hovedvej 29 over Aars til
Løgstør. Inde i downtown Løgstør er der een rundkørsel, her drejer I ud af
Danmarksvej. Kører forbi kartellet (Løgstør rør) og lige igennem den næste
rundkørsel, så bliver banen/anlæget synligt på venstre side af vejen, og
tadaaa!

ses
--
/uffe
gsf600

Fra : Armand

Dato : 05-09-01 20:30

>[..................................Kører forbi kartellet (Løgstør rør)
> og lige igennem den næste rundkørsel, så bliver banen/anlæget synligt
> på venstre side af vejen, og tadaaa!

..waw : *tadaaa* !!

p'gn'syn!

--
Armand.

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 05-09-01 07:12

Uffe Overgaard Koch <uffe@NOSPAMdata-dealeren.dk> wrote in article
<3b953c5c$0$594$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>...
> Hej RRN-gutter!
>
> Jeg syntes ikke der er blevet skrevet så meget om arrangementet på lørdag

> her på det sidste, bliver det stadig til noget?

Ja for f*nden!
Men hele propaganda kampagnen kører efter en stram tidsplan, og netop idag
påbegynder vi fase 4 Så nu skal I faktisk ikke høre på andet indtil
fredag...

>Hvad sker der hvis det
> regner lidt? ..meget?

Så bliver vi hhv. lidt eller meget våde Men køre - det skal vi sgu.

> Ang. udstyr hvad skal man have med? Jeg har desværre ingen læderdragt
(kun
> gore-tex), og er en hmmm voksen mand, har I noget man kan låne?

Det er nok str. 52/54 vi er bedst repræsenteret, men mon ikke vi har en
enkelt dragt (og her tænker jeg ikke på nogen specielt... ahem...

> Jeg tror der kommer mange, jeg har i hvertfald spredt ordet til mange. Vi

> kommer en bette flok fra klubben, og vi hammer glæder os.

Kanon!
Vi ses!

--
Mikkel

Fra : Morten Dahl

Dato : 05-09-01 07:39

"Mikkel Christensen" <mikkelx-xchristensen@mail1.stofaxnet.dk> skrev i en
meddelelse news:01c135d1$ad91e020$497610ac@pc2651...

> Ja for f*nden!
> Men hele propaganda kampagnen kører efter en stram tidsplan, og netop idag
> påbegynder vi fase 4 Så nu skal I faktisk ikke høre på andet indtil
> fredag...

Ja det bliver til noget, noget rigtig sjavt noget

Med Hensyn til propaganda.. jeg har RRN banneret med på Lørdag, hvornår er
det egentlig det starter? (endnu en ændring i planerne) Jeg skal bare lige
vide hvornår Lau og jeg skal have kontrol over vores alkotåge for at hoppe
på cyklerne i vejle og tage turen til Løgstør

> Så bliver vi hhv. lidt eller meget våde Men køre - det skal vi sgu.

Nemlig, dog er jeg lidt nervøs for det der med ræs og våde baner, har hørt
det ikke er konstruktivt

Vi

> Kanon!
> Vi ses!

Tro mig, os fra Midtjylland glæder os også til en festlig dag i det
nordjyske (kan man komme længere nordpå?) Men hvordan står det til med dig
mikkel, skal du være med til det sjove om aftenen?

-
Morten Dahl
- der også glæder sig til at prøve mads´ nye helvedsmakine AKA "the
bonecrusher"

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 05-09-01 07:34

Morten Dahl <news@mekasign.dk> wrote in article
<9n4gp5$2b0r$1@news.cybercity.dk>...

> [...]
dig
> mikkel, skal du være med til det sjove om aftenen?

Mnjae.... Jeg tror jeg tilbringer aftenen sammen med kvinden i mit liv. Hun
kommer nemlig på besøg fra Kbh. den weekend.

--
Mikkel

Fra : Mads Lund

Dato : 05-09-01 07:43

> [...]
> vide hvornår Lau og jeg skal have kontrol over vores alkotåge for at hoppe
> på cyklerne i vejle og tage turen til Løgstør

Arrangementet starter kl 9.00 og forløber til officielt til 14.00, men vi er
der nok lidt længere.
Dagen er planlagt så der køres i en turnus, hvor der er 80cc træning fra
00-15min over, 125 træning fra 15-30, 80cc PT fra 30-45 og 125PT fra 45-00.

Der vil være flagposter tilstede på banen (frivillige kan stadig nå at melde
sig) og der vil naturligvis være en træningsleder fra DMU som øverst
befalende.

Der bliver ca 5 125 maskiner til fri afbenyttelse, sog skal man lige have en
snak med ejeren inden man bliver sluppet løs. Han vil kort instruere i
hvordan man skal opføre sig, så risikoen for ulykker kan minimeres. Desuden
vil han sørge for at man kommer ordentlig i tøjet.

Og selv om der skulle komme lidt vand, så gør det jo blot udfordringen en
anelse større (der er indendørs lokaler tilrådighed, så man kan jo nappe en
ekstra tshirt og et håndklæde med).

Mads Lund
RS125RR, der er klar

Fra : Lisbeth & Anders

Dato : 05-09-01 21:34

> 00-15min over, 125 træning fra 15-30, 80cc PT fra 30-45 og 125PT fra
45-00.

Med alvorlig risiko for at spørge dumt: Hvad er forskellen på eksempelvis
125cc og 125 PT?
Forøvrigt synes jeg det er temmelig bittert, at sådan et arrangement
afholdes samme dag, som jeg for lang tid siden har booket en trackday på
Jyllandsringen. Ellers et kanont initiativ, at nogen gider gøre sådan noget.
Jeg har nu ellers ikke indtryk af, at 125 std er den klasse, der har mest
behov for reklame?
Anders Olesen

Fra : Michael K.S.

Dato : 05-09-01 21:26

On Wed, 5 Sep 2001 22:33:49 +0200, "Lisbeth & Anders"
<ll_ako@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Med alvorlig risiko for at spørge dumt: Hvad er forskellen på eksempelvis
>125cc og 125 PT?

125 cc er alm. træning for licenskørere,125 PT for dem der ønsker at
prøve sporten.

>Jeg har nu ellers ikke indtryk af, at 125 std er den klasse, der har mest
>behov for reklame?

Der kan aldrig blive for mange ,og 125 er på mange måder en
indslusningsklasse - derfor

-M
250 std.

Fra : Tommy

Dato : 06-09-01 10:40

TRAKDAY! Du bliver klogere unge mand

Så kør du hellere til Løgstør. Real Race er nu engang sjovere end køreteknik med
Bremse/Undvige, Slalom og cirkler med Peter Kørelærer (Som er jeres instruktør
på ProBike kurset.)

Your choice.

Tommy
(Som kender Peter Kørelærer og ved hvad der er tilladt på Jyllands Ringen og
hvordan kurserne skal foregå)

Lisbeth & Anders skriver:

Fra : Lisbeth & Anders

Dato : 06-09-01 11:41

> [...]
>
> Tommy
> (Som kender Peter Kørelærer og ved hvad der er tilladt på Jyllands Ringen

Det var da noget af en streg i regningen. Nå, men min tilmelding er
bindende, så nu må vi se, hvad det er for noget. Bent (fra probike) siger
ellers, der nok skal blive lejlighed til at give den gas. Jeg har aldrig
prøvet det før, så jeg har ingen anden mulighed, end at stole på ham.
Anders

Fra : Tommy

Dato : 07-09-01 13:40

Driller også bare... I skal nok få lov at give gas Han plejer at lave
gode trackdays.

tommy

Lisbeth & Anders skriver:

Fra : Lisbeth & Anders

Dato : 07-09-01 19:16

FOR POKKER MAND...
Der fik du mig godt nok, jeg var ved at blive totalt depri herhjemme bag
skærmen. Og her havde jeg glædet mig i tre måneder!
Det gør mig nu heller ikke noget, hvis der er lidt køreteknik, jeg er
temmelig grøn MC'ist, men hvis der er instruktør på banekørslen er det vel
også fint nok.
Anders (meget lettet)

Fra : james

Dato : 06-09-01 13:43

> Tro mig, os fra Midtjylland glæder os også til en festlig dag i det
> nordjyske (kan man komme længere nordpå?)

Nord-Jylland!!!!! Løgstør er syd om fjorden!!!!!! Det er stadig
MidtJylland!!!!!!

-james

Nord om fjorden

Fra : Morten Dahl

Dato : 06-09-01 14:06

"james" <airthy@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Nord-Jylland!!!!! Løgstør er syd om fjorden!!!!!! Det er stadig
> MidtJylland!!!!!!

Hmm, det var sku en kortslutning i dahl´s interne navigation. Godt den blev
opdaget for ellers var vi sku kørt godt stykke nord for fjorden

Damn Mads, så forstår jeg bedre hvorfor du ville ned til Per om fredagen..
mente sku løgstør lå oppe ved hjørring, så fattede ikk lige pointen med at
køre syd for ålborg

-
Morten Dahl

Fra : Armand

Dato : 06-09-01 16:44

james <airthy@post5.tele.dk> skrev i en

> Nord-Jylland!!!!! Løgstør er syd om fjorden!!!!!! Det er stadig
> MidtJylland!!!!!!

Hvordan kan Nordjylland dog ligge i Vendsyssel???

--
Armand.

Fra : Søren L Hansen

Dato : 06-09-01 22:18

> Hvordan kan Nordjylland dog ligge i Vendsyssel???

Ja, sært. Normalt regnes Aalborg for at være den nordligste by i Jylland. Og
i gamle dage skilte Kongeåen jo Sønderjylland og Nørrejylland, de to områder
var ca. lige store...

Fra : Tommy

Dato : 04-09-01 14:39

Morten kommer med sin str 56. Den rummer da to kørere af norm. str.

Tommy

Mikkel Christensen skriver:

Fra : Mads Lund

Dato : 05-09-01 08:22

Man kan jo også tage et kig på vores hjemmeside (heavy under construction)
www.rrnord.dk

Mads Lund
RS125RR

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 06-09-01 20:01

Mads Lund <Mads.L@Martin.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Qmkl7.20$_46.6571@news.get2net.dk...
> Man kan jo også tage et kig på vores hjemmeside (heavy under construction)
> på www.rrnord.dk

Ja det er jo sjovere at køre...

Men nu kan interesserede da se den elektroniske udgave af papirinvitationen
http://www.rrnord.dk

--
Mikkel
#54 - og af formandsjuntaen udpeget til webmaster...

Fra : Per Pedersen

Dato : 07-09-01 12:22

"Mikkel Christensen" <mikkel-christensen@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
>
> --
> Mikkel
> #54 - og af formandsjuntaen udpeget til webmaster..
....OG pressechef med speciale i offentlige optræden

Per P.