Hunde bæ i indkørslen
Fra : Alladin

Dato : 04-09-01 18:55

Jeg er den "heldige" ejer af en indkørsel med hunde toilet. Hvilket jeg er
gevladig træt af.

Nogle gode ideer til at slippe af med bæstet. Jeg vil ikke sætte strøm op og
jeg vil ikke skyde den.

Jeg mener at have hørt noget om en blanding med salmiakspiritus!!

Alle gode og virksomme forslag er velkomne.

Fra : Ole Kristiansen

Dato : 04-09-01 19:12

Hos Matas kan du købe noget hjortetakolie. Det er et effektivt middel til at
holde f.eks, harer væk fra sarte planter og træer.
Jeg vil tro at det også kan holde hunde på afstand.
Hvis du pensler en streg tværs over din indkørsel vil jeg tro det holder
hunden væk. Virkningen aftager dog med tiden da midlet regner væk.
P.S: brug evt. handsker m.v. under arbejdet, (og en klemme på næsen) - det
kan IKKE vaskes af hænderne, og jeg vil tro at du bliver forvist fra
soveværelset.
Vasketøjet bør heller ikke hænge i vindretningen.

Fra : Thïngmand

Dato : 04-09-01 20:14

Prøv at købe noget "Gå-væk-hund" - eller den billige løsning: En bøtte
svovl - indholdet er det samme.

Drys det på jorden - det skulle få hunde og katte til at holde sig væk.

Fra : Johan Myhre Andersen

Dato : 05-09-01 15:57

Alladin wrote:

> [...]
> gevladig træt af.
>
> Nogle gode ideer til at slippe af med bæstet. Jeg vil ikke sætte strøm op og

Du vil sikkert heller ikke skyde det egentlige problem, som befinder sig
i den anden ende af hundesnoren...
Mine forældre havde success med et lille digt til hundeejere, sat op i
en plast-lomme et par uger. Det var noget i stil med

Hmm, hmm, husk hømmer'n,
hvis hunden hømmer her!

--Johan

Fra : Kat

Dato : 05-09-01 16:04

Johan Myhre Andersen skrev:

> [...]
sat op i
> en plast-lomme et par uger. Det var noget i stil med

Og vil man hjælpe den _glemsomme_ejer, så hæng/læg en rulle med
poser ved digtet.
--
/kat
---

Fra : Michael - DK

Dato : 06-09-01 10:01

Hej,

Jeg havde det samme problem. Jeg satte en seddel (lamineret) op på en
stolpe. Her var et grimt computerbillede af en hund og teksten "tag venligst
din hunde-bæ med herfra".

Siden har jeg kun haft 2-3 stk. (i løbet af et år).

Mvh
Michael

Alladin <ab@a.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9n34hm$sdf$1@news.cybercity.dk...