Forbøn
Fra : marlene@karecki.com

Dato : 04-09-01 16:05

Til jer der kan stå inde for evangelisation og mission, vil jeg gerne bede
om at I skriver jer Bornholm bag øret som bedeemne i disse dage.

I aften, onsdag og torsdag, har vi helbredelsesmøder i pinsekirken i Rønne
v/ Ian Andrews.

Bed for at Guds ånd må falde over Rønne i disse dage. At mennesker må
blive helbredt og sat fri. Og at mange må få et personligt forhold til
Jesus.

Efeserne 1,17-19
Jeg beder om, at vor Herres Jesu Kristi Gud, herlighedens fader, vil give
jer visdoms og åbenbarings ånd i jeres erkendelse af ham, og at han vil
oplyse jeres hjerters øjne, så I forstår, hvilket håb han kaldte jer til ,
hvor rig på herlighed hans arv er blandt de hellige, og hvor overvældende
stor hans magt er i os, som tror.

Med Guds velsignelse
Marlene Karecki

Fra : Live4Him

Dato : 04-09-01 20:09

<marlene@karecki.com> skrev i en meddelelse
[...]

~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeg var til møde med Ian Andrews i Faderhuset for nogen år siden. Det var et
vældigt godt møde hvor det hele foregik meget fredeligt og værdigt. De som
kom frem til forbøn, som svar på kundskabsord, faldt i Ånden og lå fredeligt
i længere tid medens Guds Ånd virkede lægedom i dem.

Jeg håber i får et rigtigt godt møde, at syge må blive raske og
kirkefremmede må blive frelst.

ps. Har i flere pinsekirker på Bornholm, eller er i ligesom kommunerne
smeltet sammen til en ?

jørgen.

Fra : marlene@karecki.com

Dato : 05-09-01 08:34

Hej Jørgen.

Der er etablerede pinsekirker i Rønne og i Tejn. Derudover er en ny
menighed plantet i Aakirkeby. Der bliver for tiden lavet meget
pionerarbejde i Allinge, så det vil ikke vare længe før vi også ser en ny
menighed der.

Du kan læse mere om hvad vi foretager os her :
http://www.pinsekirken-bornholm.dk

På hjemmesiden kan du bestille vores menighedsblad, hvis du vil følge
endnu mere med (Det er gratis!!)

Med venlig hilsen
Marlene Karecki
www.karecki.com

Fra : Børge Højlund Jensen~

Dato : 04-09-01 21:12

<marlene@karecki.com> wrote in message
[...]

Gud velsigne jer over på øen.
Jeg har været til møder med Han i Silkeborg, Han er virkelig salver.

--
Mange kærlig hilsener fra Børge i Viborg.
min ICQ nummer er 107634963

Fra : marlene@karecki.com

Dato : 04-09-01 22:23

Det var en herlig aften i Guds nærvær. 6 mennesker gav deres liv til
Jesus, helt af deres egen frie vilje! En lille håndfuld blev helbredt og
vi glæder os til at se hvad Gud udretter de næste 2 dage. Mødet var dækket
af TV2/Bornholm, men det er der jo nok ikke så mange af jer der har
mulighed for at se. Det er muligt de skriver lidt om det på deres
hjemmeside.

Pris Herren thi Han er mægtig.

Marlene Karecki