Hvornår 9.2.1
Fra : tom dissing

Dato : 04-09-01 12:02

Fra : Gunleik Groven

Dato : 04-09-01 12:50

Fra : tom dissing

Dato : 04-09-01 12:45

On 04/09/01 13:50, in article gunleik-D1B795.13500104092001@news.online.no,

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 04-09-01 13:00

On Tue, 04 Sep 2001 13:01:57 +0200, tom dissing <tom@mir.dk> wrote:
> d&val=120030).. hos apple !?
> Tom

--
Uwaga!
Skoddede min sidste smøg d. 26.07.01.
Det var en transylvansk "Snagov".

Fra : tom dissing

Dato : 04-09-01 12:59

Ikke forstået har du rettet i URL eller er det bare mig der pludselig får at
vide at URL ikke virker !?
( Det er bag ved Sign In !?)

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 04-09-01 13:14

On Tue, 04 Sep 2001 13:58:40 +0200, tom dissing <tom@mir.dk> wrote:

> Ikke forstået har du rettet i URL eller er det bare mig der pludselig får at
> vide at URL ikke virker !?
> ( Det er bag ved Sign In !?)

Der er ikke så meget at forstå. Jeg fumlede bare mens jeg snakkede i telefon,
skrev usenet, tænkte på min kæreste og hilste på en der kom ind af døren på
een gang. Jeg har ikke rettet i URL, men den forekommer mig at være bag lås &
slå hos Apple.

-j

Fra : Martin Edlich

Dato : 04-09-01 13:29

In article <slrn9p9h4d.shi.janus@mymlan.netcetera.dk>,
janus@netcetera.dk (Janus Sandsgaard) wrote:

> Jeg fumlede bare mens jeg snakkede i telefon, skrev usenet, tænkte på
> min kæreste og hilste på en der kom ind af døren på een gang.

Ægte multitasking.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 05-09-01 00:53

> Ægte multitasking.

Mænd er skam fremragende til multitasking, vi kan tænke på sex i i
utallige sammenhænge på en og samme gang, dog har vi den begrænsning, at
der kun er plads til én tanke af gangen der _ikke_ verører sex. Det
interessante er vel hvilken en af Janus's tanker, der ikke havde en
sexuel dimension. jeg gætter på kæresten

Det andet køn vil nok mene, at vi kun kan duo-taske, idet den ene tråd
blot er multithread'et...

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Jubii, jeg er blevet optaget på lærerseminariet...igen. Jeg leder dog
stadig efter en lejlighed i København

Fra : tom dissing

Dato : 04-09-01 13:35

Er der nogle der ved hvornår 9.2.1 Dk kommer

On 04/09/01 14:14, in article slrn9p9h4d.shi.janus@mymlan.netcetera.dk,

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 05-09-01 02:33

Hej Tom

Ryle hos Apple Danmark siger midt i september, - mens Peter G. her for nogle dage
siden sagde d. 5. sep., - men den er _ikke_ frigivet endnu....

tom dissing wrote:

> Er der nogle der ved hvornår 9.2.1 Dk kommer

mvh. Erik Richard

Phone: (+45) 8625 0963, Fax: (+45) 8625 0962 (temporary off)

Fra : Peter Gersmann

Dato : 05-09-01 05:16

In article <3B95809E.4615FAA6@mail1.stofanet.dk>,
kml.ers@mail1.stofanet.dk wrote:

> Ryle hos Apple Danmark siger midt i september, - mens Peter G. her for
> nogle dage
> siden sagde d. 5. sep., - men den er ikke frigivet endnu....

Jeg har da godt nok ikke skrevet en skråsikker datoer for frigivelsen af
Apple software. Det vil ingen som har prøvet at vente på en dansk
opdatering da gøre

Oversættelsen forventes afsluttet nu, men så skal den kvalitetstestes og
lægges online. Måske er vi heldige og den siger "Puf" op på serverne, men
lige nu er det nok ikke et gratis 9.x.hvadsomhelst servicepack der er i
fokus. Det er Mac OS X 10.1.

//Peter Gersmann

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 05-09-01 05:41

On Wed, 05 Sep 2001 06:16:26 +0200,
Peter Gersmann <moof.immerfreundlich@mail.tele.dk> wrote:

> men lige nu er det nok ikke et gratis 9.x.hvadsomhelst servicepack
> der er i fokus. Det er Mac OS X 10.1.

hørt!

-j

Fra : tom dissing

Dato : 05-09-01 10:17

OK !
Så må jeg jo hellere spørge hvornår 10.1 ( jeg venter i realiteten på begge
opdateringer.
Nå ja.. Og noget software der fungerer i X miljøet !

PS
Er der nogen der ved hvornår Emagic frigiver LAP 5.0 X?

Fra : Peter Gersmann

Dato : 05-09-01 19:46

In article <B7BBBA16.824B%tom@mir.dk>, tom dissing <tom@mir.dk> wrote:

> OK !
> Så må jeg jo hellere spørge hvornår 10.1 ( jeg venter i realiteten på begge
> opdateringer.

Den bliver helt sikker ikke klar synkront med introduktionen i USA.
Skulle være en meget omfattende opgave. Og du har ret - der er ingen
grund til at skubbe på 9.2.1 uden 10.1.

> Nå ja.. Og noget software der fungerer i X miljøet !

Jamen det ser faktisk helt pænt ud.
Hvis man altså ser bort fra MS, Adobe, Macromedia og Quark...

Blandt de produkter jeg har i hænderne er AppleWorks 6.2 (dansk næsten
klar), Drive10 diskværktøj, 4th Dimension server (frigivet i dag),
Cumulus Server, enkelte spil og... Mac OS X samt Mac OS X Server. Jeg
tror vi indenfor 1-3 måneder vil se TeamAgenda 4, Virex 7, 4th Dimension
klienten, flere Apple programmer, Kickoff, WebStar V og Freeway.

Der er selvfølgelig også programmer, hvor man mærker at producenten har
mistet enhver interesse i Macintosh. Eller at der er problemer med at
skaffe viden/kapital til konverteringen. Forvent derfor en oprensning i
udvalget.

Hvilket vil føre til ret interessante (sidegrade) kampagner i efteråret
på software og en kamp om markedsandele.
Det bliver helt sikkert ikke kedeligt.

//Peter Gersmann

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 05-09-01 20:21

> Jamen det ser faktisk helt pænt ud.
> Hvis man altså ser bort fra MS, Adobe, Macromedia og Quark...

Adobe ..de skulle da gerne vise I hvertfald golive og illustrator sådan som
de blærede sig under 10 on X under MW01 ...:)

> [...]
> tror vi indenfor 1-3 måneder vil se TeamAgenda 4, Virex 7, 4th Dimension
> klienten, flere Apple programmer, Kickoff, WebStar V og Freeway.

Hvad med Final Cut ?

> [...]
> mistet enhver interesse i Macintosh. Eller at der er problemer med at
> skaffe viden/kapital til konverteringen. Forvent derfor en oprensning i

Det kan da på en måde kun være godt, hvis ellers de der satser på X gør det
ordentligt får vi da skilt skidt fra kanel :)

> Hvilket vil føre til ret interessante (sidegrade) kampagner i efteråret
> på software og en kamp om markedsandele.
> Det bliver helt sikkert ikke kedeligt.

Ja mon ikke Freehand prøvet at kapre nogle Illustrator kunder ?

/thomas

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 05-09-01 21:48

Peter Gersmann <moof.immerfreundlich@mail.tele.dk> wrote:

> Hvis man altså ser bort fra MS, Adobe, Macromedia og Quark...

freehand er ude og har været det i lang tid.